gleder meg.....

hege v

Glad i forumet
her vi bor nå har vi det veldig fint,flott leilighet,men vi leier siden jeg ikke er i jobb.og vi bor rett ved en vei som det er grusom trafikk.bilene kjører i 70-80 km forbi.er livredd for at ungene skal bli påkjørt en dag.så vi har så lyst å flytte.
MEN nå har min pappa tilbudt oss å flytte inn i huset hans 2 min unna med bil.et område med mye barn og ingen trafikk. han vil gjerne kjøpe seg noe annet,som er mindre siden han er allene etter min mamma døde for 2 år siden.han har ikke ork til å styre ute i hagen,og vil ha noe som er mere lettstelt.
så om 1 mnd tid håper jeg vi er flyttet inn, han må bare finne en leilighet han vil kjøpe først.
Så da får vi enda større plass,og jeg gleder meg til å pusse opp litt.skal feks male trappa som er i furu og den skal bli hvit, så skal vi male stua på nytt og tak.er noen år siden de pusset opp.
badet er nyoppusset og gangen oppe og nede,så ikke mye vi trenger å gjøre.
gleeeder meg.da flytter vi til det som har vært mitt barndomshjem i over 20 år.

så utroolig heldig dere er da!! Og så kjempesnilt av faren din!!
Blir litt misunnelig jeg [:D]

Så utrolig koselig å kunne flytte tilbake til barndomshjemmet sitt!!
Gratulerer, kan tenke meg det føles godt :)

Koselig da!!!![:D]

ORIGINAL: Goth.mummy

så utroolig heldig dere er da!! Og så kjempesnilt av faren din!!
Blir litt misunnelig jeg [:D]

ja er vi ikke heldige[:D]. han er veldig snill.så slipper vi unna med de store utgiftene vi har på husleie her.
endelig kan vi senke skuldrene og slippe å tenke på hvor vi skal flytte. men blir slitsomt med flytting
da.

Alltid lit pes med flytting, men da blir det jo god plass til dere og dere slipper unna med farlig vei. Det er ikke noe gøy med sånn vei rett ved siden av der en bor!

Åå det er jo kjempe kos da[:D] Dere kommer nok til å kose dere masse der, er noe helt speiselt å kunne flytte inn i barndomshjemmet sitt[:D]

Back
Topp