Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå klarer jeg snart ikke å vente på min UL timen.. kribbler i magen .
2 Januar 08:30 får jeg se min lille igjen :) håper alt står bra til inni der :) er også veldig spendt på om vi har en lite gutt eller ei lita jente i magen... :)
Det skjønner jeg godt....har selv vært på tidlig ul så jeg vet det er en liten krabat der inne...men er fortsatt spent på om alt står bra til:) Og så er det veldig spennnende å se om det er jente eller gutt...har gutt fra før så jeg skal ærlig innrømme at det hadde vært veldig moro med jente denne gangen:)
Lykke til!!!! Heldig du som har allerede på mandag...jeg må vente HELT til onsdag;)
Lykke til! Jeg må vente heeelt til den 11.... Men begynner å jobbe 100% så tida flyr nok tenker jeg. Må ordne vakter på jobben også, så kjekt å ha noen dager å ordne på.
hehe... bite tenna sammen.. du er ikke langt etter i allefall.. ;) onsdag kommer fort! :) jeg har ingen barn i fra før.. så jeg er ganske fersk.. hehe.. alt er så virkelig når jeg får sett den lille i magen å :) kan forstå det at du har lyst på ei lita jente nå.. ;) vi får vente i spenning.. :) rett over nyåret nå
Skjønner godt at du gleder deg.
Jeg skal på klokkeslettet et døgn etter deg, og gleder meg som et barn på julaften.
Er spent på kjønnet jeg også, men er ganske sikker på at jeg får en liten prins til :D
Jeg har også UL i morgen:) Vi gleeeeeder oss til å få se lillegull for første gang!!! Kan ikke helt se for meg at vi kan få noe annet enn en gutt (har en fra før), så jente vil være en stor overraskelse. Men, uansett hva som kommer er det velkomment. Håper selvfølgelig at alt ser bra ut også!
OJ! Mange som skal imorgen altså:) Så artig, kjenner jeg blir spent på deres vegne..Gleder meg til oppdatering her inne nå. Jeg må vente lengelenge....Måtte bytte første time den 16, og fikk ny 23..sukk..er jo en evighet til!
HEI jenter :) Nå ville jeg bare informere dere min tilbake melding på ul timen min i dag :)
Det blir en liten Prins :) terminen ble flyttet fra 5 juni til 2 juni :) så liten å søt han var :) så vrang til og vise seg frem.. tok langt tid før vi fikk sett noe som helst.. han satt med buken helt nede, så vanskelig å se.. men på slutten... da strekte han på beina :) da så hun at dette måtte være en liten gutt :) Ønsker dere andre lykke til :)