Gleder meg tl kose dag....

LibeH

Elsker forumet
I dag skal jeg og Marcus ha en mor og sønn dag og jeg gleder meg slik,
vi skal på kino og se på dragetreneren, jeg er faktisk så barnslig at jeg digger å
se på tegnefilmer og ikke minst sammen Marcus, han koser seg gløgg ihjel ler og lever seg helt inn i filmen.
Nei dette tror jeg blir en koselig dag [:)]

Må jo nyte det er siste feriedag på leeeeeenge [8D]

kos deg masse!

så koselig! [:)] jeg også skal bare nyte dagen til det fulle! Er nydelig vær ute så skal straks på fisketur sammen med en venninne , også blir det vell ut på en gåtur litt senere! Kjenner allerede nå hvor mye jeg gleder meg til sommerferien altså! Skal bli så godt å bare få kose seg hele dagen så lenge og ikke bare en uke :p

ORIGINAL: martesofie

så koselig! [:)] jeg også skal bare nyte dagen til det fulle! Er nydelig vær ute så skal straks på fisketur sammen med en venninne , også blir det vell ut på en gåtur litt senere! Kjenner allerede nå hvor mye jeg gleder meg til sommerferien altså! Skal bli så godt å bare få kose seg hele dagen så lenge og ikke bare en uke :p

Ååå jeg vil og på fisketur, høres kjempe fint og koselig ut [:)]
Men vi bor liksom midt i byen og da blir det litt vanskelig å gjennomføre slikt.

Men kos deg du og, ha nok klær da [;)]

Og nå er det ikke mange ukene igjen til sommer ferie da, jippi [:D]

Bor på en øy, så fisking er veldig lett tilgjengelig for oss :p Gleder meg kjempe mye! Ja, termodressen skal på :p selv om det ser ut som om at det er full vår ute, så blir det fort kaldt ute på havet i allefall! Niks, kun 11 uker igjen eller noe :D

Ååh, så koselig med fisketur da!!! :D Det fikk jeg lyst til også [:)] 
Ha en flott dag jenter! Jeg skal på middag og kamp til svigers... Heia Heia!

Kos dere masse [:D]

Hadde en kjempe koselig stund på kino med Marcus, akkuratt slik vi pleier å ha det, vi lever oss begge helt inn i filmen, og da det var 3D ble det jo bare enda mere moro [8D]
Anbefaler alle å se Dragetreneren [;)]

Back
Topp