Gleder meg til.....

Blåmann

Elsker forumet
......jeg kan sove lenge i helgene igjen.... Nå må jeg jo ha klokka på syv i helgene, spraye, og så kan jeg sove mer. MEN nå har det seg slik at jeg sliter med å få sove, og når jeg først har våknet så får jeg ikke sove igjen.... Jeg har jo generelt dårlig sovehjerte, så jeg bruker allltid minst en time på å sove, og når jeg i tillegg ikke kommer meg i seng før elleve (tv og bv sin feil[>:]) så blir det ikke mer enn 5-6 timer søvn. Ja, ja, jeg vet jeg kan begynne å legge meg tidligere, men det er så mye lettere å skylde på sprayingen.....[&:]

Jeg mener at vi langtidsprøvere har rett til å klage på litt av hvert, selv om vi selvfølgelig skal være takknemlig for at vi får hjelp...... Vet du, jeg orker ikke være så himla takknemlig hele tiden jeg, det er et faktum at jeg må gå igjennom masse dritt som mange av mine nærmeste ikke må, - ergo jeg har rett til å klage litt.

Er lov å klage litt[:)]

Derfor det er så fint med slike forum, for de fleste andre jeg kjenner kan ikke forstå hvordan dette er og hvordan det føles[&o]

Klag så myye du bare vil[:)]

Enig med du. Opplevde akkurat det samme. FIkk ikke sove igjen når jeg først hadde våknet.

Takk for støtte på surmulinga mi[:D]

Nesing, jeg er av en eller annen merklig grunn ganske sikker på at vi skal lykkes til slutt vi også. Og det er en tanke som gir meg masse trøst store deler av tiden; nemlig at vi er heldige som har alt det gode foran oss. Men så er det også en tung prosess å komme dit, og før man VET at man lykkes er det egentlig helt surrealistisk at det jeg driver med nå skal ende opp i positivt resultat. Så da hender det innimellom at jeg svartmaler alt, og synes at alt er vanskelig og vondt. Men jeg gleder meg over de små ting, som å komme et skritt videre i medisinering, ett skritt nærmere ul osv. Og det er godt mulig at når dette er over, så husker jeg bare hvor spennende alt var, og hvor fort det gikk....

Back
Topp