Gleder meg til...

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hva gleder du deg til akkurat nå?

Jeg gleder meg til OUL! Blir så gøy å se lille gullklomp og vise frem til alle. Gleder meg også til å fortelle nyheten til foreldre og svigers...

Og: jeg gleder meg til jul! Jeg er et skikkelig julemenneske. Og til jul viser sikkert magen, og det er god stemning, god mat, fri og høytid :)

Jeg også gleder meg til oul! :) gleder meg til høstferie og campingtur, og bursdagsfeiring av største :) elsker å lage selskap!

Og så gleder jeg meg til jul, må jo dele største annenhver jul :/ iår er hun med oss, og jeg gleder meg skikkelig! (For ifjor syns jeg det var stusselig når hun var borte)

Jeg også gleder meg til oul! :) gleder meg til høstferie og campingtur, og bursdagsfeiring av største :) elsker å lage selskap!

Og så gleder jeg meg til jul, må jo dele største annenhver jul :/ iår er hun med oss, og jeg gleder meg skikkelig! (For ifjor syns jeg det var stusselig når hun var borte)
Ekstra stas med jul når alle er hjemme :) bursdag er også gøy!! Snart min bursdag her i hus, får se hvor mye en orker å stelle i stand til - er så usannsynlig trett!

At jeg er ferdig med jobb! Sliten i beina, haha. Ellers gleder jeg meg til neste kontroll hos jordmor, skal dit om fire uker :-)

Gleder meg til onsdag 10 sept. Da starter fuglejakta!
Også skal jeg på tidlig ul 15 sept!

Gleder meg til i morgen, da skal jeg på tidlig ul ☺

Gleder meg til UL 15 september! Og til jeg er over 12 uker på vei :)

Gleder meg også til jul og alt som hører til, og til høsten med lange kveldsturer, store skjerf, fine klær (elsker høstklær) og inne-kos :D

Og gleder meg til huset vi bygger er ferdig!! Og til lille babyen kommer i april! ❤️

jeg gleder meg til UL, gleder meg til triathlon, gleder meg til elgjakt, gleder meg til jul og førjulstid :D har masse å glede meg til.

Gleder meg til
24. September, da skal vi på tidlig ul:-) og så gleder jeg meg til jul :-)

Ultralyd og svangerskapskontroll i uke 12, til oul, til jul og ikke minst til termin 16. april :-):-)

Gleder meg til uke 12!:p gleder meg til å begynne å pusse opp barnerommet❤ gleder meg til jul måneden! :D å gleder meg til å få skikkelig bebi kul! :p

Gleder meg til 24 september da vi skal se på spiren vår igjen :) skal da være 12+3 uker på vei <3
Gleder meg til å komme over uke 12 og kunne senke skuldrene litt :D

Back
Topp