Gleder meg til stor mage!

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Ja, det gjør jeg virkelig! For akkurat nå klarer jeg ikke holde inne de 50-60 ekstra kiloene mine og ser dermed veldig ubestemmelig ut! Feit/gravid/beggedeler? Går igrunnen bare å venter på at noen skal spør meg om jeg er gravid, hehe. Så jeg gleder meg til det ikke er noen tvil om det er baby og ikke bare fett ;)

Måtte begynne med mammajakka også, for Bergansen er så stram at den sprekker snart, haha.

Snart 12 uker og vi kan "lette på sløret" :)

BV-app!

Min far spurte meg i går, er du bare tjukk eller er det babymagen som er kommet? Litt av begge deler svarte jeg:P (ser han minst en gang i uken så han vet godt at jeg er tjukk, men i går gikk jeg med stram genser)

Det skjønner jeg :)
Her hvises det godt. Umulig å skjule magen fra jeg var 6-7 uker for de som kjenner meg. så da fikk familiene våre vite det å ;)

Gleder meg også til magen min blir stor og at det faktisk vises at jeg er gravid :-D

I dag er magen min stor, fylt opp med annet enn baby :( har spist altformye tull i dag, starta dagen med et par knekkebrød sunn og flink, fant noen sjokolade biter og heiv innpå, spiste litt choco pops, restene fra middagen i går, nesten en hel pose med pomfri, to Statoil pølser og to cheese burgere fra mcDonalds, nå er jeg kvalm! !!!! :'( og ganske sint på meg selv..

I dag er magen min stor, fylt opp med annet enn baby :( har spist altformye tull i dag, starta dagen med et par knekkebrød sunn og flink, fant noen sjokolade biter og heiv innpå, spiste litt choco pops, restene fra middagen i går, nesten en hel pose med pomfri, to Statoil pølser og to cheese burgere fra mcDonalds, nå er jeg kvalm! !!!! :'( og ganske sint på meg selv..
Hohoho!!:) måtte le:p kjenner meg alt for godt igjen :p

En sjelden dag er ikke så farlig! Tenke at det er fordi det er mandag og imorgen er en ny dag :)

BV-app!

Gleder meg også! Nå går det ikke ann å se at jeg er gravid, og jeg vil jo at alle skal se det :-D

Back
Topp