Gleder meg til lørdag...

Sonja Borge

Gift med forumet
...for da skal vi på teater med vesla for første gang. Hakkebakkeskogen. Hun er helt inne i historien, og gleder seg vilt.

Har dere vært på teater med barna enda? Hvordan gikk det? Klarte de å sitte stille og se på?

han har vært 2 ganger med bhg, men har ikke vært sånne 2 timers-stykker da[:)]

Vurderer å ta han med på kino i romjula[:)]

Det høres kjempegøy ut! Vi var på Jul med Gråtass. Han var litt urolig, måtte opp og danse etter sangene noen ganger. [;)]

Så koselig at du er gravid igjen! Gratulerer! [:)]

Nei, vi har ikke vært på teater med lillegutt...[:)] Tror ikke det hadde vært noe suksess da han går veldig fort lei![:D]
Men jeg vil også gratulere deg med liten spire!!![:D] Sååå koselig!!!

Grattis me spire[:D][;)]

Vi har vært på hakkebakkeskogen, kjempestas!!!

Gratulerer med spire!
Vi har heller ikke vært på teater ennå, men venter egentlig bare på en passende anledning. Tror han vil klare å sitte i ro, for han liker godt å se på film lange stunder av gangen.
Kos dere!

vi var på jakten på juleskurken sist helg! det gikk kjempebra[:)] 2 timer, med 15 min pause!

Kos dere[:)]

vi har ikke vært enda, men tror det blir kino i morra, spent på hvordan det går.
gratulerer med baby i magen

Vi var på Ole Brumm og vennene hans i oktober. Var veldig spent på hvordan det skulle gå, men det gikk supert. Hun ble revet med fra første øyeblikk. Ropte ut når de stilte spørsmål, sang med på sangene og koste seg. Snakker fremdeles om forestillingen, så for oss var det midt i blinken [:)]

Gratulerer med liten i magen [:)]

Tusen takk for alle de koselige hilsenene. Formen min er fin. Nesten litt for fin, så jeg bekymrer meg jo for ex.u. igjen, for da var formen også fin. Men det har ikke vært noen blødninger denne gangen, så kanksje det går bra? [:)] Skal til legen i morgen, så satser på å få en UL litt kjapt for å bekrefte/avkrefte at alt er bra.

Teateret var en stor suksess. Una gledet seg sånn at hun nesten ikke kunne sitte stille på forhånd, men da teateret begynte, satt hun kjempestille. Hun var helt oppslukt. Hun kom med noen høye gledesskrik inninellom. Sikkert litt forstyrrende, men det var så ren fryd i de hylene, at det ikke gikk an å hysje på henne for det. Var kanskje tre-fem ganger i løpet av forestillingen.

Etterpå var hun kjempefornøyd, og fikk også hilst litt på bestemor skogmus og klatremus. Og vel hjemme måtte plakaten henges opp på barnerommet. Stor sukess! (Og mammaen synes også det var veldig gøy å se på. [:D] )

Back
Topp