Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
Jeg grugleder meg[:)]. Dette blir vår første jul i Norge. Bare oss tre. Ingen julebesøk (til mannens store glede da[>:]).... hvordan feirer man jul når man ikke har million personer å feire med?[8D]
Samtidig blir det en lettelse å slippe den reisen ned, det å bo innpå andre, det bestandige presset fra alle sammen om at vi må tilbringe tid med dem og ikke fordele tiden vår for skjevt og alt det der...[8D]
ORIGINAL: Vand
Jeg grugleder meg[:)]. Dette blir vår første jul i Norge. Bare oss tre. Ingen julebesøk (til mannens store glede da[>:]).... hvordan feirer man jul når man ikke har million personer å feire med?[8D]
Samtidig blir det en lettelse å slippe den reisen ned, det å bo innpå andre, det bestandige presset fra alle sammen om at vi må tilbringe tid med dem og ikke fordele tiden vår for skjevt og alt det der...[8D]
Nå har vi jo familie nær, men i fjor så feiret vi julaften alene. Det var faktisk KJEMPEKOSELIG! [:D]
Lag deres egne tradisjoner og gjør det koselig, så blir det en SUPER jul skal du se[:D]

ORIGINAL: Medusa_83
Ja, guh, som jeg gleder meg til jul! Holdt på å besvime av lykke da jeg gikk inn i en interiørbutikk og så at de hadde funnet frem julekuler, adventslysestaker og alskens mulig pynt til å henge i vinduet! Godt vi skal flytte før jul, ellers hadde jeg nok gått bananas der inne! Jul er offisielt bedre enn bursdag! [:D]
ORIGINAL: Medusa_83
Ja, guh, som jeg gleder meg til jul! Holdt på å besvime av lykke da jeg gikk inn i en interiørbutikk og så at de hadde funnet frem julekuler, adventslysestaker og alskens mulig pynt til å henge i vinduet! Godt vi skal flytte før jul, ellers hadde jeg nok gått bananas der inne! Jul er offisielt bedre enn bursdag! [:D]
uæææh! Jeg må kjøpe pynt fra scratch!! Vi har ikke pyntet siden 2000 (med unntak av noe jalla greier i fjor). Og pynten vi har ligger godt gjemt i eske hjemme i island. Egentlig like greit siden det meste er kjøpt i England og jeg mener å ha endret stil ørten ganger siden det ble kjøpt - men det er en ting jeg virkelig gjerne kan tenke meg å be mamma sende ut til oss:
juletræsduken som moren til Krissi har sydd til oss. Vi har kun fått brukt den 1 gang og jeg syns den er virkelig vakker med påsydde pallietter og perler[:)] (det høres veldig feil ut men det er ikke det[8D])
ORIGINAL: Vand
Jeg er så tradisjonell som det går an å bli når det gjelder julepynt:
* MÅ være edelgran og ALT skal liksom være "som før"! [8D]

Jul er så kozt!!!! Gleder meg, eneste som er kjipt er at sambo jobber....[:'(] Han har vakt, jobber med høyspent strøm, så er 100% sikkert at han må ut og jobbe. En del strøm som blir brukt så mye feil som skjer. [&:]