*Gleder meg til jul*

Jeg grugleder meg[:)]. Dette blir vår første jul i Norge. Bare oss tre. Ingen julebesøk (til mannens store glede da[>:]).... hvordan feirer man jul når man ikke har million personer å feire med?[8D]

Samtidig blir det en lettelse å slippe den reisen ned, det å bo innpå andre, det bestandige presset fra alle sammen om at vi må tilbringe tid med dem og ikke fordele tiden vår for skjevt og alt det der...[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg grugleder meg[:)]. Dette blir vår første jul i Norge. Bare oss tre. Ingen julebesøk (til mannens store glede da[>:]).... hvordan feirer man jul når man ikke har million personer å feire med?[8D]

Samtidig blir det en lettelse å slippe den reisen ned, det å bo innpå andre, det bestandige presset fra alle sammen om at vi må tilbringe tid med dem og ikke fordele tiden vår for skjevt og alt det der...[8D]

Nå har vi jo familie nær, men i fjor så feiret vi julaften alene. Det var faktisk KJEMPEKOSELIG! [:D]

Lag deres egne tradisjoner og gjør det koselig, så blir det en SUPER jul skal du se[:D]

Jeg og! Å når det kom litt snø nå kom julefølelsen vertfall!!  [:D]

Så koselig tråd[:D] Jeg gleder meg masse selv[:D]

Det er faktisk bare 1 mnd og 9 dager til vi skal henge opp adventsstjerna[:D]

Ja, guh, som jeg gleder meg til jul! Holdt på å besvime av lykke da jeg gikk inn i en interiørbutikk og så at de hadde funnet frem julekuler, adventslysestaker og alskens mulig pynt til å henge i vinduet! Godt vi skal flytte før jul, ellers hadde jeg nok gått bananas der inne! Jul er offisielt bedre enn bursdag! [:D]

ORIGINAL: Vand

Nå har vi jo familie nær, men i fjor så feiret vi julaften alene. Det var faktisk KJEMPEKOSELIG! [:D]

Lag deres egne tradisjoner og gjør det koselig, så blir det en SUPER jul skal du se[:D]

Vi feiret også jul alene på fjellet i fjor, og det er definitivt den beste jula jeg har hatt[:)] Null mas og styr, bare ting som passet oss, og MASSE stemning!

Hvis ikke dette er stas, vet ikke jeg[:)]

ORIGINAL: Medusa_83

Ja, guh, som jeg gleder meg til jul! Holdt på å besvime av lykke da jeg gikk inn i en interiørbutikk og så at de hadde funnet frem julekuler, adventslysestaker og alskens mulig pynt til å henge i vinduet! Godt vi skal flytte før jul, ellers hadde jeg nok gått bananas der inne! Jul er offisielt bedre enn bursdag! [:D]

uæææh! Jeg må kjøpe pynt fra scratch!! Vi har ikke pyntet siden 2000 (med unntak av noe jalla greier i fjor). Og pynten vi har ligger godt gjemt i eske hjemme i island. Egentlig like greit siden det meste er kjøpt i England og jeg mener å ha endret stil ørten ganger siden det ble kjøpt - men det er en ting jeg virkelig gjerne kan tenke meg å be mamma sende ut til oss:

juletræsduken som moren til Krissi har sydd til oss. Vi har kun fått brukt den 1 gang og jeg syns den er virkelig vakker med påsydde pallietter og perler[:)] (det høres veldig feil ut men det er ikke det[8D])

Jeg er så tradisjonell som det går an å bli når det gjelder julepynt:

* MÅ være edelgran og ALT skal liksom være "som før"! [8D]

ORIGINAL: Medusa_83

uæææh! Jeg må kjøpe pynt fra scratch!! Vi har ikke pyntet siden 2000 (med unntak av noe jalla greier i fjor). Og pynten vi har ligger godt gjemt i eske hjemme i island. Egentlig like greit siden det meste er kjøpt i England og jeg mener å ha endret stil ørten ganger siden det ble kjøpt - men det er en ting jeg virkelig gjerne kan tenke meg å be mamma sende ut til oss:

juletræsduken som moren til Krissi har sydd til oss. Vi har kun fått brukt den 1 gang og jeg syns den er virkelig vakker med påsydde pallietter og perler[:)] (det høres veldig feil ut men det er ikke det[8D])

Åhhhh... Heldiggris som får kjøpe alt nytt! Det er jo genialt! Da kan du kjøpe masse ting du faktisk vil ha nå, og så kan du plukke med deg ting du virkelig vil beholde fra det dere har fra før en annen gang[:)] Vi har masse ræl som jeg ikke greier å kaste, og så kjøper jeg ikke nytt fordi vi har (mest Stian som blir irritert hvis jeg kjøper ting vi ikke TRENGER)[&:] Trenger kastehjelp!

Weeee!!! Gleder meg også!![:)][:)]

Mannen ville at vi skulle bake kakemenn i helga!! Men han må nok vente litt til..[8D][8D] Hehe...

ORIGINAL: Vand

Jeg er så tradisjonell som det går an å bli når det gjelder julepynt:

* MÅ være edelgran og ALT skal liksom være "som før"! [8D]

Der er jeg faktisk heeeelt enig med deg! Ingenting annet går! Pynt messig.... de der gull englene mine og gull bjellene og gull ditt og gull datt... I think I can live without it hahah![8D]

Ikke glem at jeg var 20!!! år når jeg kjøpte julepynt til våre første jul[8D]

Ååååååååååååå, jeg elsker jul!!!! Og i år skal vi feire hos mamma og pappa! Og begge søstrene mine kommer og mormor og morfar. Elsker å være mange på julaften jeg da. Syns det var litt stusselig i fjor da det bare var oss og svigers.... Mamma er så flink til å skape julestemning, og hun har all julepynten fra da jeg var liten ennå [:)]

Selb pynter jeg litt mer "stilig", vil ikke ha røde ting for jeg har mye lilla i stua. Så da blir det julepynt i sølv, lilla og hvitt [:)]  Gleder meg til å kunne begynne å pynte!!!

jeg gleder meg, men samtidig hadde jeg håpet at vi hadde flyttet inn i hus før jul.. så jeg kunne pyntet masse osv.
Siden vi leier en liten leilighet har jeg ikke kjøpt noe særlig julepynt, så har mye gammel pynt i rødt osv. Skal kjøpe meg noe ny pynt i år[:)]
I år må jeg prøve og være ferdig i god tid.får alltid dårlig tid med gavene.

Gleder meg til maten og til ungene skal åpne gaver ialelfall..[:D]

vi skal forresten feire med svigers i år..vi blir vel 15 stykker med all familien hans.. synes det er litt mye jeg,blir kaotisk når alle skal åpne gaver samtidig..og de starter sent med middagen,rundt 6, noe jeg synes er sent med små barn.

gleder meg jeg også..[:D] vi feira alene i fjord.. Var koselig det også.. En litt rart.. Ellers er det avtale om at svigerfar og kona kommer nedover og er her sammen med oss.. Han var ikke der i oppveksten til gubben så han har litt kniven på strupen for å stille opp for barnebarnet sitt..

Jul er så kozt!!!! Gleder meg, eneste som er kjipt er at sambo jobber....[:'(] Han har vakt, jobber med høyspent strøm, så er 100% sikkert at han må ut og jobbe. En del strøm som blir brukt så mye feil som skjer. [&:]

Elsker elsker elsker elsker elsker julen!!!! Ikke bare akkurat rundt julaften, men til og med når det nærmer seg 1 desember!!!! Da starter julen for meg[;)]

Weeeeeeeeeeeee - enig med Medusa...Julen er 10 000 ganger bedre enn bursdag.
Dette blir en ganske rar jul - den første "alene" og barna skal være med pappan sin. Regner med at jeg blir med og feirer sammen de, men vi får se.....[:)]
Julen begynner allerede første helgen i advent eller 1.desember, så jeg har masser av tid til å "feire" jul med barna mine[:)]

Noen som vil være med på pepperkakebaking??? Baileys til mammaene[8D][8D][8D]

jeg også!! [:D]

Back
Topp