Gleder meg til JUL:D:D:D:D

indigo85

Elsker forumet
Jeg har alltid hver sykt glad i julen, og nå er vi jo i oktober alt så det betyr at om litt over enn måned så begynner jeg å forberede julen med gardiner og julepynt. I tilleg lager jeg juleskinka mi som er av det beste som fins. Bruker å lage 4-5stk i løpet av julen for når jeg først lager den så forsvinner den med en gang. Gleder meg til å begynne å bake og i år skal jeg få med meg sønnen min for første gang og jeg gleder meg til å se hvordan han liker det. Han fyller 2 år den 22. Desember så gledeer meg til å ordne i stand til selskapet hans :)
Hva er det dere gleder dere aller mest til med julen ? :)

Ja nå går det fort mot jul. Det er så koselig høytid.
Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til, men dt blir vel all kosen med sønnen min.
Skal lage julekalender til mannen i år. En ny juleøl i hver luke
(hvis jeg får tak i så mange forskjellige da...)

babymama81 skrev:
Ja nå går det fort mot jul. Det er så koselig høytid.
Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til, men dt blir vel all kosen med sønnen min.
Skal lage julekalender til mannen i år. En ny juleøl i hver luke
(hvis jeg får tak i så mange forskjellige da...)

Det hørtes morsomt ut:) Har så lite energi om dagen, men kaskje jeg kunne klart å få til noe sånt til sambo også. Minin får jo sin egen julekalender, så hadde hvert morsomt om han hadde fått en også :)

jeg eeeelsker julen!!

Gleder meg til å pynte, å bake julekaker :D Å henge opp kalenderen til snuppa!!

Men, det blir nok ikke helt perfekt hjemme denne jula, for vi holder på å skal flytte inn i ny leilighet nå (endelig kjøpt!) å da har vi ikke råd til å handle alt vi trenger å få det slik vi vil ha det, men jeg skal klare å gjøre det koselig til jul uansett og glede meg over at vi faktisk har vårt eget sted å være :D

Jeg gleder meg og!! Skal snart begynne på adventskalender til niesen min (mammaen hennes skal lage til min sønn) - det gleder jeg meg til. Og så gleder jeg meg til å ta frem advents/jule-pynten, tenne masse lys, bake julekaker og ha masse juleaktiviteter med de søte små i barnehagen min :)

Høres koselig ut <3 Gleder oss utrolig mye vi også <3 <3
Blir så utrolig koselig :) Å kanskje er vi alle her med magene våre <3 <3

Håper virkelig det :)) Har veldig lyst til å fortelle det på julaften om vi klarer det <3

Jeg gleder meg til å feire jul sammen med hele familien + at vi får ultralyd rundt juletider, så det er litt ekstra spennende Ü

Jul er den fineste tiden :) ser frem til adventskalender, julepynt, julegardiner, lys, familie, god mat og ALT :D Jentejengen bruker å sammles til juleverksted. Koselig. Hvor feirer dere julen?

Back
Topp