Gleder meg til ikveld!!!

KristinLouise

Gift med forumet
idag skal vi på julebord med jobben til sambo.
temaet er cowboy!!! skal ta på meg utstyret senere og prøve å legge ut bilde!! [:D]

jeg gleder meg skikkelig, men gruer meg også litt. for julian skal for første gang ha barnevakt.
han skal overnatte hos søsteren min og mannen.
de har ikke barn, men har lyst på, så de så på det som øvelse å ta kveldsstellet, nattmating og morgenstellet før jeg henter han imorgen tidlig igjen.[:D][:D][:D][:D]

lykke til til dem sier jeg bare... [:D][:D][:D][:D] han har vært litt vanskelig i det siste... [8|]
håper det går bra da.

bortsett fra det er jeg i superhumør!!!!! livet er herlig dere!!!!!!!

Johooo! Ride on cowboy![:D]

Det kommer sikkert til å gå kjempefint!
Vi skal på julebord i morgen vi, jobben til sambo. Blir spennende å se, er søsteren til sambo som skal være hjemme hos oss og passe B. Stå opp med han på natta og mate, ta morgenstell osv. Har ikke barn hun heller, men de har planer om å sette igang ganske snart. (hun har pco, så det må medisiner til..[:(])

Tenkte å dra på kjoleshopping i dag.. Gleder meg til å shoppe litt, men blir litt skummelt også. kroppen er jo ikke akkurat den samme som før graviditeten, selv om jeg er tilbake til startvekt.[&o]

Gleder meg masse til å se bilde KristinLouise!!

Å lykke til på julebord både til deg og Fairy, blir nok bra med en fest. Går nok kjempefint med barnevakt!

Jeg skal i morgen, så i løpet av dagen må jeg grave gjennom skapet for å se om jeg finner noe å ha på meg.. Sambo skal ha Eira alene på kvelden, så er litt spent på hvordan det går ettersom hun ikke er særlig hypp på flakse.. [&:] men men.. det går vel på et vis.. skal kjøpe tutekopp sånn i tillfelle..

Back
Topp