Gleder meg til i morgen!!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Skal på ny UL i morgen og samboeren min og jeg har bestemt oss for å få vite hva det blir!! Har liksom ikke villet vite det, men nå har det snudd seg helt!!
Helt utrolig at i morgen kommer jeg til å vite hva det blir, i følge det kinesiske horoskopet blir det en gutt, skal bli spennende å se om det stemmer!!
Elisabeth

hey,jeg skal oxo på ul i morgen,kjempe spendt jeg. vi vil oxo vite hva det blir,håper de kan se det. vi får ha lykke til begge to da[:D][:D]

Lykke til til dere begge to... Det er så gøy å se den lille inni magen der.... jeg drakk litt saft før jeg gikk inn og da tok ho helt av og turnet skikkelig, det var artig å se.

Etter det kinesiske skulle jeg ha en jente sist og en gutt nå. Men jeg sitter med en gutt og venter en jente nå [:D]

tusen takk

Masse lykke til til dere begge to[:)]

Lykke til ElisabethJohanne og lenemoren[:D][:D]

Jeg også! Oh, gleder meg så vannvittig... [:)] Jeg tror det blir en gutt, kjæresten min tror det blir jente. Ifølge den kinesiske blir det gutt! Hilsen fra Canada

Lykke til begge to, venter spent på rapport!

Såååååå spennende!!!
Vi ville vite det første gangen vi, men da var det ikke mulig å se noen ting... Hun lå med navlestrengen mellom bena.
Masse lykke til og venter i spenning på svar.....!!!

Lykke til i dag!!!!!

Fortell, fortell....fortell!!!! [:D]

Sånn, nå er det gjort! Det var skikkelig gøy, snakk om en akrobat, lå med føttene over hodet!! Dama ville ikke si noe garantert, men hun så ikke noe gutt, så da blir det vel ei lita tulle da kanskje!! Var nå litt dumt at hun ikke kunne se det med sikkerhet nå når vi endelig hadde klart å bestemme oss for å vite det.. Jaja, samme hva det blir, alt så nå normalt ut hvertfall og det er det viktigste.
Tusen takk for alle lykkeønskningene..
Elisabeth

Så bra at alt er som det skal. Det blir ekstra spennende når babyen kommer hvis dere ikke går på ny ul og ser med sikkerhet hva det blir.

hvor tidlig er det mulig å se kjønnet? har hørt at noen kan se det allerede i 12 uke, men da er den jo så liten..hmmm lurer..

Å så artig:)
Gratulerer med kanskje en jente[:)]
Skal neste onsdag på UL å da skal jeg vite hva det blir..
De kunne ikke si det sist siden h*n lå på magen....
Ifølge det kinesiske horoskopet så skal det bli jente men har vært hos
en healer som sa at han så at jeg kom til å få en gutt allerede før
jeg ble gravid[:)]
Det blir så spennende[:)][:)]

Back
Topp