gleder meg til i morgen

lykkelita*

Forumet er livet
da skal jeg ned til sentrum og møte ei venninne for en shopping-runde[:)] har ikke akkurat følt meg så veldig fin etter svangerskapet, selv om kilone er vekk og det meste er på plass igjen.. men nå skal jeg ha jentedag og få handla litt nye klær til vintern[:D] i morgen er det meg selv som står i fokus, og herregud som jeg gleder meg til å kose meg med venninna mi, bare oss to[:)] -trives absolutt hjemme med lille snusket vårt og kjæresten, men må innrømme at det skal bli godt å slippe ut av leiligheta og være litt for meg selv! gleder meg bare sånn at jeg Måtte skrive om deet[8D] sitter å ser på hjemmesidene til klesbutikker nå, kommer til å vite akkurat hva jeg vil ha når jeg når butikkene[8D][8D] 

godt å komme seg ut litt[:D][:D][:D]kjøpte meg bukse og hårfarge i går[:D][:D][:D]deilig[:D][:D][:D]eneste kjedeliget er det "overhenget"som kommer over bukselingingen[:'(][:'(][:'(]den magen må strammes opp!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos deg masse!!!
Vi har veldig godt av å få en liten pustepause for oss selv, selv om det er litt rart i begynnelsen.
Skulle gjerne shoppet litt jeg også, men er helt blakk... [>:]

ORIGINAL: Smashing

Jeg skal også ut en dag snart alene kjenner jeg..

Jaaa! jeg også! det skal bli veldig godt[:)]

Back
Topp