Gleder meg til i morgen!!!

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
I morgen skal jeg for første gang shoppe til lillegutt!! :D Gleder meg masse hihi

Skal handle mye sommerklær til storesøster også :) 

Skal bli deilig!!
 
Det blir nok ikke noe i dag allikevel :( 

Selvmedlidenheten tar over her nå *sutre* 

Er ikke i form i dag, bare graviditetsplagedritt!! Har ikke tid til dette her! :(
leverte datteren min i barnehagen, vi går, og skulle gå derfra og til jobb som vanlig, men hadde fysisk ikke nok energi til å rekke frem til jobben engang! Og da tenker jeg ikke på tiden, men at jeg ikke kom lenger enn halvveis før jeg ikke lenger klarte å gå, hang først over et gjerde og fikk karvet meg noen meter til en benk, og der ble jeg... 

Kom meg hjem nå, men å gå på jobb da jeg ikke engang klarer å gå til jobben, funker ikke. Jobber på pleiehjem... 

Drittdag :( 
 
uff da... God bedring og håper du fort får litt energi igjen. D er så innmari kjiipt med slike dager der ingenting fungerer. Du får bare glede deg til energien er på plass slik at du kan nyte en shopping dag til både storesøster og lillebror:-)
Skulle gjerne sendt noe, men har ikke noe til overs selv i dag. Ligger hjemme å venter på at jeg skal til legen kl1130 for å forlenge sykemledinga mi..
 
Back
Topp