Gleder meg til i morgen

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Da åpner barnehagen igjen.
Gutten begynner å kjede seg av å være hjemme.
Ikke missforstå meg, jeg er veldig glad i gutten min, og syns der er veldig koselig å ha han hjemme.

Noen andre som gleder seg

Vi har planleggingsdag i morgen... Men det er helt greit! Vi bor i en liten gatestubb med fire hus på hver side av vegen,,og der bor det tre jevngamle unger som går i samme barnehage - og ei på 3 år. Den gjengen leker fint sammen i vår lille blindvegemoticon . De løper inn og ut av hagene og husene til hverandre og nyter fridager i godværet. (De andre naboene er ekstremt barnevennelige også,så her er det godt å bo.)

Jeg skal love deg,jeg teller sekundene..

Gleder meg jeg også!!!

Snuppa har vært hjemme i 2 uker nå, pga feber, ørebetennelse og forkjølelse. Så har hatt noen slitsomme uker i det siste gitt.
Så er spent på hvordan det går, ettersom hun nesten nettopp har begynt i barnehagen og har hatt en ferie innimellom der igjen... Håper og tror det kommer til å gå bra. Hun har iallefall suuuupergodt av det, og nå skal mamma`n hennes begynne å trene imorgen så da blir det enda bedre, hehe :)

Gleder meg jeg også!!!

Snuppa har vært hjemme i 2 uker nå, pga feber, ørebetennelse og forkjølelse. Så har hatt noen slitsomme uker i det siste gitt.
Så er spent på hvordan det går, ettersom hun nesten nettopp har begynt i barnehagen og har hatt en ferie innimellom der igjen... Håper og tror det kommer til å gå bra. Hun har iallefall suuuupergodt av det, og nå skal mamma`n hennes begynne å trene imorgen så da blir det enda bedre, hehe :)

her er det og planleggingsdag, men jentene gleder seg til å være hos mamma...
Men de gleder seg veldig til en dag i bhg på onsdag

Back
Topp