Gleder meg til i morgen :D

Tina pusen

Gift med forumet
Legen min sa at, da kommer du til meg den 2 november, etter du har vært på ul, så tar vi første svangerskaps kontroll da :D

Weeee, blir morro, bortsett fra at dem skal tappe meg for blod da..

Så morro da:-) Gleder meg sjøl til første svangerskap kontrollen. Lykke til :-):-)

Så gøy!:) Litt spesielt/stas å få svangerskapskortet:) Jeg skal til onsdag, når jeg er 8+2.

Så gøy.... Heldig du er som får allerede no. Jeg var til legen idag for ny sykemld, og håpet på første kontrollen.. Men neida, jeg skal tilbake i slutten av mnd... Da tok vi kontrollen sammen med ny sykemld... Og da jeg er ca 14 uker.... :-(

huff .Vil tro noen leger er forskjellige der asså..

Ja, var veldig stas å få det første kortet sist gang ,så blir nok like stas nå også :D :D

Sammenligne det osv ,med vesla sitt :D

Hmm...  Jeg har bestilt time til tidlig UL i uke 12, men har ikke tenkt så mye på lege enda :p Har ikke lyst å ta fri fra jobb... Hehe! Tenkte jeg skulle bestille time slik at jeg får første time samme uke. 

Grynet2 skrev:
Hmm...  Jeg har bestilt time til tidlig UL i uke 12, men har ikke tenkt så mye på lege enda :p Har ikke lyst å ta fri fra jobb... Hehe! Tenkte jeg skulle bestille time slik at jeg får første time samme uke. 

Hva med å ta ul å lege samme dag? så slipper du flere fri dager?

eg er hjemmeværende, så jeg har all verdens av tid..

Back
Topp