gleder meg til i kveld:)

maric

Gift med forumet
i kveld kommer sambo hjem fra jobb[:)] han er i nordsjøen så har ikke sett han på 2 uker[:)]
liker å ha alene tid, men syns det er godt når han kommer hjem!![:)][:)]

Det tror jeg på :) Tror ikke jeg hadde taklet at sambo skulle ha vært borte på jobb lenge om gangen, liker meg absolutt ikke lenge alene :p

å hehe.. nei folk er forskjellige[:)] passer meg egentlig helt perfekt, men er jo alltid godt når han kommer hjem!![:)] å har gledet meg så til denne uka, for da skal vi først til jordmor på onsdag, så ul på torsdag så skal vi egentlig til syden til lørdag... så er mye som skjer nå..! [:)]

det skjønner jeg veldig godt, man setter liksom veldig mye mere pris på de når de kommer hjem :-)

Kos deg masse mens han er hjemme [:D][:D][:D]

ja det er akkurat det[:)] åsså rekker man å faktisk savne noen, noe jeg tror er viktig i ett forhold[:)]
for noen hvertfall[:)]

Å for en flott uke du har foran deg! :) Merker også at jeg synes det er godt å være litt fra hverandre, hvis han er på jakt og slikt f.eks., da er det så ekstra godt å få han hjem igjen! :) Men hvis han sulle vært ofte borte i 2 uker i slengen, så tror jeg det hadde blitt litt mye :p

ja har gledet meg sååå til denne uka[:)] håper vi får vite kjønnet!!
jeg syns de 2 ukene går fort[:)] er når han er vekk att jeg finner på litt ekstra med venninner å sånn[:)] åsså er han jo hjemme 24/7 i en heeel mnd, så på slutten av fri perioden føler jeg vi går litt oppi hverandre. å da er det godt å få noen uker å savne han på[:)]
men vi er jo alle forskjellige, skjønner godt att det ikke passer for alle[:)]

ORIGINAL: maric

jeg syns de 2 ukene går fort[:)] er når han er vekk att jeg finner på litt ekstra med venninner å sånn[:)] åsså er han jo hjemme 24/7 i en heeel mnd, så på slutten av fri perioden føler jeg vi går litt oppi hverandre. å da er det godt å få noen uker å savne han på[:)]

tror dette er noe man også blir vant med.....
tror fint jeg kunne hatt det sånn, men har nå en mann som er borte noen dager av gangen i ny å ne pgav jobb.... deilig det også :-) hehe...

Min pappa har jobbet offshore i 34 år så jeg husker bare han som pappsen min som har vært borte 14 dager, hjemme 3-4 uker osv osv.... Og jeg har ett knall forhold til han, kunne ikke vært det foruten [:D]
Satte så utrolig pris på han når han kom hjem [:D][:D][:D] 
Litt slitsomt for mamma når jeg og bror var små, men da sendte ho oss bare til tanta våres... hehe....
hvor vi også koste oss veldig med våres 3 søskenbarn.... og jeg klinte den nye sofaen hennes med zinksalve......[8D][8D][8D]

Håper deres barn også får et like godt forhold til sin pappa  

Masse masse lykke til denne uka med alt dere har foran dere 

ORIGINAL: Etaeb

ORIGINAL: maric

tror dette er noe man også blir vant med.....
tror fint jeg kunne hatt det sånn, men har nå en mann som er borte noen dager av gangen i ny å ne pgav jobb.... deilig det også :-) hehe...

Min pappa har jobbet offshore i 34 år så jeg husker bare han som pappsen min som har vært borte 14 dager, hjemme 3-4 uker osv osv.... Og jeg har ett knall forhold til han, kunne ikke vært det foruten [:D]
Satte så utrolig pris på han når han kom hjem [:D][:D][:D] 
Litt slitsomt for mamma når jeg og bror var små, men da sendte ho oss bare til tanta våres... hehe....
hvor vi også koste oss veldig med våres 3 søskenbarn.... og jeg klinte den nye sofaen hennes med zinksalve......[8D][8D][8D]

Håper deres barn også får et like godt forhold til sin pappa  

Masse masse lykke til denne uka med alt dere har foran dere 

hehehe[:)] stakkars tanta di sinn sofa[:)] ja pappa'n til sambo jobbet på båt når han var liten så han var vekk i 4 mnd islengen. sambo var 17 dager gammel første gang pappa'n traff han..! men som sambo sier når han først kom hjem så var det helt topp, de dro på fisketurer, telt turer, kjøretur fra sørlandet til vidda for å fiske!! hehe.. så jeg tror dette blir helt topp, 14 dager får de små overleve med bare meg så får de en mnd pappa tid innimellom[:)]

Back
Topp