Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maric
ja har gledet meg sååå til denne uka[:)] håper vi får vite kjønnet!!
jeg syns de 2 ukene går fort[:)] er når han er vekk att jeg finner på litt ekstra med venninner å sånn[:)] åsså er han jo hjemme 24/7 i en heeel mnd, så på slutten av fri perioden føler jeg vi går litt oppi hverandre. å da er det godt å få noen uker å savne han på[:)]
men vi er jo alle forskjellige, skjønner godt att det ikke passer for alle[:)]

ORIGINAL: Etaeb
ORIGINAL: maric
ja har gledet meg sååå til denne uka[:)] håper vi får vite kjønnet!!
jeg syns de 2 ukene går fort[:)] er når han er vekk att jeg finner på litt ekstra med venninner å sånn[:)] åsså er han jo hjemme 24/7 i en heeel mnd, så på slutten av fri perioden føler jeg vi går litt oppi hverandre. å da er det godt å få noen uker å savne han på[:)]
men vi er jo alle forskjellige, skjønner godt att det ikke passer for alle[:)]
tror dette er noe man også blir vant med.....
tror fint jeg kunne hatt det sånn, men har nå en mann som er borte noen dager av gangen i ny å ne pgav jobb.... deilig det også :-) hehe...
Min pappa har jobbet offshore i 34 år så jeg husker bare han som pappsen min som har vært borte 14 dager, hjemme 3-4 uker osv osv.... Og jeg har ett knall forhold til han, kunne ikke vært det foruten [:D]
Satte så utrolig pris på han når han kom hjem [:D][:D][:D]
Litt slitsomt for mamma når jeg og bror var små, men da sendte ho oss bare til tanta våres... hehe....
hvor vi også koste oss veldig med våres 3 søskenbarn.... og jeg klinte den nye sofaen hennes med zinksalve......[8D][8D][8D]
Håper deres barn også får et like godt forhold til sin pappa
Masse masse lykke til denne uka med alt dere har foran dere