Gleder meg til helga :)

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
For da kommer foreldrene mine hjem fra ferie, og skal få vite at de blir mormor og morfar en gang til! Jeg gleder meg skikkelig til å fortelle dem :) med de to andre fikk de vite samme dagen jeg fant det ut ;)

Har kanskje tenkt å lage en kake, og enten ha en kakebunndel i blå og en i rosa, gjemt under krem? Men er ikke sikker enda, har dere andre forslag? :)

Men de ser sikkert magen før jeg rekker å sette frem noe kake :p

For da kommer foreldrene mine hjem fra ferie, og skal få vite at de blir mormor og morfar en gang til! Jeg gleder meg skikkelig til å fortelle dem :) med de to andre fikk de vite samme dagen jeg fant det ut ;)

Har kanskje tenkt å lage en kake, og enten ha en kakebunndel i blå og en i rosa, gjemt under krem? Men er ikke sikker enda, har dere andre forslag? :)

Men de ser sikkert magen før jeg rekker å sette frem noe kake :p
Så kjekt! Vi skal ikke fortelle på en stund enda, men gleder meg til vi skal dele nyheten med resten av verden!:D Hvor langt er du på vei? Mage allerede?:)

Og der ble vi invitert i familieselskap på søndag, spørs om ikke de får vite det også da ;) jeg er sååå dårlig på å holde slikt hemmelig!

Back
Topp