Gleder meg til helga

Fru+2

Forumet er livet
I helga skal vi endlig kjæresteferie(bryllupsreise) avleine.
Gleder oss kjempe masse, blir ikke det meste spennede stedet men siden jeg hadde lyst på shoping og storby og k ski. Og ikke bruke alt for masse penger
Så skal vi til oslo og bo på Holmekollen Park Hotel.
Har bestilt billeter på øystein sunde showe på fredagen og lørdagen skal vi kose oss å gjøre det vi vil.Søndagen blir det nok en tur ut på ski og se på skianlegget før VM starter.
Noen som har vært på det hotelet?
http://www.holmenkollenparkhotel.no/

Hørtes koselig ut[:)] Håper dere får en fin helg sammen. Det er jo ikke hvor dere drar som betyr noe tenker jeg, men at dere er sammen[:)]

Så morsomt å dra på bryllupsreise til Oslo... G og jeg dro heller ikke så langt, vi kjørte til Hjelle, som ligger ved Strynsfjellet og bodde på  Hjelle Hotel - og JOhanna var også med

Så koselig [:)]
Og som sagt før her; det viktigste er jo at dere er sammen [;)]

Vi dro heller ikke så langt. Vi tok en tur til Grønnhøi Strand i Danmark med Linnea og et vennepar med sønn [;)]

Så koselig! Det er egentlig ålreit å ikke reise så langt..[:)]

Vi har jo ikke akkurat vært på bryllupsreise, men bryllupet var jo i Gøteborg, så vi var jo allerede på tur liksom.. På Liseberg en dag, litt seightseeing i Gøteborg etc..

Skal bli kjempe deilig å bare være oss to på en tur.
Christian var jo med når vi var i Tyrkia.Noen han drømmer stadig om. Vil nok tilbake ditt å bade.
Så siden vi sov hjemme på bryllupsnatta synes jeg vi må ferie 6 mnd bryllupsdagen vår som er nå den 28 feb, med en tur for oss selv.

Dette blir nok helt topp!!!! Kos dere masse!

Back
Topp