Gleder meg til helga jeg

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
På fredag kommer søstera til sambo hjem (bor i oslo). Savner henne kjempemasse så skal bli gøy å få henne hjem igjen [:D] På lørdag skal jeg først til frisøren å stripe, klippe og stelle håret, så skal vi feire svigermor som blir 60år og på kvelden skal jeg på jentefest for å feire ei venninne som blir 20år! [:D] For en heeerlig helg det skal bli. Lenge siden jeg har hatt SÅ mye å glede meg til [:D]

Ååh det høres ut som blir en fin helg [:D]
Vi skal på military tattoo i oslo spektrum på lørdag vi, gleder meg til å se [:D]
Har ikke barnefri så lenge da, for vi skal på forestillinga kl 1 og så henter vi jentungen etter det [8D]

ORIGINAL: **tvilling85**

Ååh det høres ut som blir en fin helg [:D]
Vi skal på military tattoo i oslo spektrum på lørdag vi, gleder meg til å se [:D]
Har ikke barnefri så lenge da, for vi skal på forestillinga kl 1 og så henter vi jentungen etter det [8D]

Ooh. Hva er det for noe da? [:D]

http://www.oslospektrum.no/norsk-militaer-tattoo-2010.4629945-2516.html

De hadde ikke så mye bilder her da, men alt sånn drilløvelser og sånn blir gjort helt synkront (eller åssen det skrives) - kjempe stilig å se på [:D]

Så gøy! [:D]
jeg skal på konsert til helgen jeg, med ti venninner[:)] Kurt Nilsen og hu Elin[:D]
det blir nok en del vin gitt[8D]

ORIGINAL: Bella83

Så gøy! [:D]
jeg skal på konsert til helgen jeg, med ti venninner[:)] Kurt Nilsen og hu Elin[:D]
det blir nok en del vin gitt[8D]

Haha. Hvis jeg skulle gått på konsert med hun Elin så måtte jeg drukket meg dritings først hvertfall [:-] (liker ikke [8D]) Men Kurten derimot, han er god [:D]

Hahaha.. Kurt er kongen:) Elin tar jeg gjerne med på kjøpet[8D]

Back
Topp