L //Lilla// Andre møte med forumet 22 Mai 2012 #1 Nå gleder jeg meg til sesongavslutning i Fruer, selv om jeg vet i grove trekk hvordan det slutter :) Flere?
Nå gleder jeg meg til sesongavslutning i Fruer, selv om jeg vet i grove trekk hvordan det slutter :) Flere?
PippiLotta Flørter med forumet 22 Mai 2012 #2 Ja!!:) blir trist at det slutter:( Jeg vet ikke hvordan det ender, så ikke si noe;)
CharlotteHard Flørter med forumet 22 Mai 2012 #3 Åhhh! Det hade jag nästan glömt av!! När startar det egentligen?
L //Lilla// Andre møte med forumet 22 Mai 2012 #5 Snusine skrev: Ja!!:) blir trist at det slutter:( Jeg vet ikke hvordan det ender, så ikke si noe;) Neineinei, ingen fare ;)
Snusine skrev: Ja!!:) blir trist at det slutter:( Jeg vet ikke hvordan det ender, så ikke si noe;) Neineinei, ingen fare ;)
L //Lilla// Andre møte med forumet 22 Mai 2012 #6 CharlotteHard skrev: Åhhh! Det hade jag nästan glömt av!! När startar det egentligen? Begynner vel kl.2140, 2 episoder!!!
CharlotteHard skrev: Åhhh! Det hade jag nästan glömt av!! När startar det egentligen? Begynner vel kl.2140, 2 episoder!!!
M Miramarmora Forelsket i forumet 22 Mai 2012 #8 Den/de såg eg forrige uke følgt me på nett.... Kos dere
CharlotteHard Flørter med forumet 22 Mai 2012 #9 Då ska jag göra mig redo! Poppa lite popcorn, få fram lite brus å hoppa i gobyxorna! Kos dokker med de desperata fruarna!
Då ska jag göra mig redo! Poppa lite popcorn, få fram lite brus å hoppa i gobyxorna! Kos dokker med de desperata fruarna!
-Exotic- Glad i forumet VIP 22 Mai 2012 #11 gleder meg utrolig mye!! Men skal ikke se det føre i morgen. Ble litt sent..