Gleder meg til fredag

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Da er det på tide med første av tre vekstestimeringer. Gleder meg sånn til å se henne igjen!

Hva skal du til helgen?

I helgen er jeg så heldig at jeg jobber både fredag og lørdag kveld, samt søndags dagen.. så tror ikke jeg kommer til å gjøre så mye annet enn jobb og sofasliting:p men sånn kan det gikk;)

Lykke til på fredag:) litt misunnelig på deg som får titte på lille vidunderet igjen;)

Så heldig du er da, alltid gøy å se lille i magen. :)
min lillemann blir 3 år på mandag, så vi skal feire den med familie på søndag, også får vi venner på besøk på lørdag for å feire litt.
Også har jeg jm time på fredag, og etter den tenker jeg vi handler inn til selskap. :)
så har en ganske travel helg foran meg.

Vi hadde egentlig tenkt å bruke dagen idag på å rydde og ordne litt til helga, men vi har vært ute i hele dag, så det har vi ikke fått gjort.... Men men, vi får nok shina litt opp her innen det. :)

Så gøy :) Heldigen :)

I helgen skal vi i konfirmasjon til vår niese :) på lørdagen.
Fredag skal eg til frisør,jordmor og bake dronning Maud til konfirmanten. Ellers så har vi ingen planer...
Hva skriver vi i kort til konfirmanten ?

Her er det konfirmasjon for søstera mi på lørdag, så har brukt hele dagen i dag på å ordne mat og kaker. Masse spennende tapasretter, så både foreldrene mine, konfirmanten og jeg tar kveld på sofaen med god samvittighet. Søndagen håper jeg på en liten fjelltur, selv om jeg er ganske tungpustet om dagen...

jeg skal bare lese jeg :(
fra morgen til kveld - heeeeeele helga...
tenkte jeg skulle lage "bursdagsmiddag" til meg imorgen. har en kjøttdeig som jeg tenkte å hive oppi en "rondane viltgryte". går an det, ikke sant?

Håper det blir vær til å være ute i helgen. 4 åringen har nemlig bestemt seg for at han er ferdig med støttehjul på sykkelen :)

Håper det blir vær til å være ute i helgen. 4 åringen har nemlig bestemt seg for at han er ferdig med støttehjul på sykkelen :)
Så flink 4 åring! Vi sitter her med en 6 åring som NEKTER å ta støtte hjulene av!!

Samboeren min skal først på jobbtur, og på søndag skal han jobbe, så det blir "jentekveld" på meg og datteren vår. :-)

Håper du får en fin time på fredag!
Kose deg med å se babyen igjen! :-)

Jeg skal i 4-årsdag til jenta til ei venninne på lørdag. Må jo innrømme at det tiltrekker meg mye at hun også har en guttebass på bare 2 uker også i hus ;-) ;-) åååååå, baby!!! Så må få kjøpt både 4-årsgave og barselgave da.

Og forhåpentlig så kjøper vi oss bil nå i dag. Hadde jo da vært knakende gøy å få den før helga, men vet ikke om forhandleren rekker det da. :-) men vi må vel uansett begynne å klargjøre dem vi har nå for salg på Finn. Vaske og shine så godt vi kan på den ;-)

Så spennende med vekstestimering, alltid koselig å ta en titt på mageboeren :)

I helgen skal vi på ballettforestilling og se på minstejenta som danser, og etterpå er det bursdagsfeiring for pappaen min. Søndag tenkte jeg å bruke på å få terassemøblementet på plass. Det er spådd varmt vær fra søndag, så da må terrassen tas i bruk :)

Ingen konkrete planer her. Hadde kanskje tenkt å ta supersnuppa med på kino, men vi får kanskje besøk, så vi får se hva det blir til.

Har planer om å jobbe litt ekstra hjemmefra i helgen, og nyte 2åringen som en sann fryd av en gledesspreder om dagen! På mandag drar jeg en svipptur til London, så jeg burde vel strengt tatt også pakke og planlegge litt :) Deilig å ikke ha for mye på plakaten, skal la guttungen få bestemme litt. Vi har snakka om å dra og kjøpe en koseklut til bebien :)

jeg skal jobbe.. fredag 13-19 og lørdag 9-15 ,så ut å hjelpe mamma med å gjøre alt klart til min bror sin konfirmasjon på søndag..farge håret ,prøve å ta litt masse trengt "Trim og stell" av div kroppsdeler!! :rolleyes: og om jeg får tid så kommer jeg til å løpe rundt å skrike "jeg har jo ikke noe å ha PÅ MEG"!!!! :p

Tusen takk- det gjorde jeg virkelig;)

Back
Topp