Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra å lese at det er noen som gleder seg
Jeg er ikke helt der da gikk fikk fødselsangst etter nr 3 og er veldig redd for at dette barnet skal være alvorlig syk som vår lille nr 4.
Så jeg tenker ikke så mye på det, for det kan fort bli mye for min del. Men når det er sagt så gleder det meg å lese at det er noen som gleder seg:)
Jeg er førstegangsfødende.. og kan ikke si jeg gleder meg. Har vært mange i min omgangskrets som har hatt skremmende opplevelser- så jeg har egentlig prøvd å ikke tenke så mye på det enda. Hadde vanskelig nok for å innse at dette kunne gå bra, så har ikke turt å forberede meg så mye på det magiske enda. Men håper jeg klarer å roe nervene og tenke at dette skal gå bra og at jeg skal faktisk være så heldig å få en baby til sluttLykka skrev:
Slike historier fikk jeg også mange av første gang, det var slitsomt.
Men for meg hjalp det veldig og holde fokuset på at det var dette øyeblikket som var siste innspurt, det var da jeg skulle få se nurket. Og med den innstillingen fikk jeg en fin fødsel :)
Jeg gikk 15 dager over tid, ble igangsatt og endte nesten opp med keisersnitt, men jeg gjør det glatt igjen MANGE ganger....
Håper virkelig du kan finne noe å glede deg til når det gjelder fødselen, for da blir det så mye lettere ;)