Gleder meg til fødsel

Trulte_86

Flørter med forumet
Jeg er så klar til fødsel jeg nå! Jeg nesten gleder meg til å komme i gang! Tror jeg må være litt gal :hilarious:Er uke 34+3, så ikke riktig enda, men så fort vi bikker uke 37 så er jeg fit for fight. Jeg føler meg ganske ferdig med å være gravid nå, og alt av ting og tang er mer eller mindre på plass (tidlig ute siden storebror kom i uke 36). Og jo mer jeg bretter små nyfødtklær og rer opp babyseng, jo mer motivasjon får jeg til å bare kjøre på med fødsel og neste kapittel :Heartpink Hvem hadde trodd at det gikk an å glede seg til fødselsstartskuddet? :angelic:
 
Jeg også! Vet det er så vondt og tøft og alt det der, men er så sinnsykt klar for at baby skal komme! Om 5 dager er jeg i uke 37, da kom nr 2, to dager til så er jeg der nr 1 kom. Må bare prøve å ikke anta for mye at jeg skal få like tidlig denne gangen, blir så nedtur om det ikke skjer. Og så tenker jeg litt på minst som begynte på skolen i går, hun hadde kanskje hatt godt av å få en uke eller to på seg før enda en stor forandring. Har alt klart jeg også(tror jeg) pga at de andre kom så tidlig. Har også pakket fødebagen siden jeg nå har opplevd to ganger at mannen ikke er flink til det;p

Men vil så gjerne være ferdig NÅ!
 
Jeg gleder meg faktisk jeg også ☺️ Er 35+2 så fortsatt noen uker igjen, men det aller meste er egentlig klart nå :)
 
Forstår deg! Eg veit jo at det er vondt, men har alltid gleda meg til babyen kjem når det nærmar seg :):Heartpink
 
Jeg også gleder meg! Både til fødsel og barselopphold på sykehuset :) Og så er jeg litt spent på den første tiden hjemme, hvordan det blir å ha 4 barn! Men håper vi raskt kommer inn i noen rutiner, og at jeg klarer å si nei til noe besøk hvis jeg føler for det. Det har jeg vært ekstremt dårlig til tidligere :p
 
Sa det til samboeren også idag, at jeg gleder meg til fødselen. Han spurte om å få det skriftlig så han kunne vise meg det når fødselen er i gang :hilarious: Gleder meg ikke til smertene, men gleder meg til å vite at nå er vi i gang med å avslutte svangerskapskapittelet, og vi skal få møte frøkna i magen. Måtte det vært september!! :angelic: Jeg er klar, fit for fight!
 
Åja - samme her. Er 37+6 og heeeelt klar. Føding er jo vondt, men alt er bedre enn å gå rundt så sprengt som jeg føler meg nå...
 
Jeg skal ha min første fødsel og jeg vet ikke hva jeg går til bare at det blir vondt. Likevel så gleder jeg meg til det hele fordi jeg er klar for at lille skal komme nå. Er 38 + 2 i dag, men tror jeg må vente til over termin. Fødsel vil bli en helt ny erfaring og opplevelse jeg vil ta med meg resten av livet. Det får bli som det blir.
 
Jeg er også veldig klar! 37+0 i morgen.
Skal på møte på sykehuset til mandag for å avtale fødsel. Lille ligger i seteleie, og får ikke vokse noe mer, da bekkenet blir for trangt. Så på mandag får jeg vite om vi skal sette igang fødsel eller bestille ks.
Gleder meg veldig til å være ferdig med å være gravid, og starte livet som mamma.
 
Jeg er bpde kjempe klar og ikke klar i det hele tatt! Gleder meg til fødselen og har gjort det helt siden positiv test , men samtidig nå de siste ukene har det blitt helt fjernt at jeg skal gjennom noe så stort igjen , så mange år etterpå.. :facepalm: jeg ser jo magen , kjenner bevegrlsene og hindringene den gir meg men det er allikevel for snålt at jeg nå snart skal inn i denne vente bobla der jeg tolker tegn osv.. 36+0 i dag, så er jo nærme nå , men bare klarer ikke innse det :hilarious: kanskje det er fordi det er siste ? Aner ikke ! Blir nok virkelig når det starter :love017 lykke til alle sammen , snart er det her :love017
 
38+1 idag, og har kjent mer og mer murringer de siste dagene. Ligger å håper at det skal ta seg opp snart :smiley-bounce012 Er førstegangs, så aner ikke hva jeg går til. Likevel er jeg sååå klar for fight! :smiley-bounce015
 
Jeg gleder meg også ❤️ føler meg klar til å møte lille frøkna vår, er spent på hvordan fødselen starter og hvordan den blir. Selv om det er vondt å føde så gleder jeg meg også til det, er fantastisk hvor sterk man føler seg :)
 
Jeg gleder meg veldig til fødsel for selve prosessen og det å kunne møte lille prinsen og holde han i armene for første gang! Jeg er førstegangsfødene og har lest mye om fødsel på godt og vondt, men jeg kjenner at dette skal jeg klare!! Fødebrevet er ferdig skrevet og jeg er 37+0 i morgen. Nå kan han komme når han måtte ønske det ❤️
 
Gleder meg jeg også, og er en av de som syns fødsel er en fantastisk opplevelse (tungt, men fantastisk) føder heller om å om igjen en å gå gravid:chicken: selv om dette svangerskapet har vært helt «ok». vil jo vente noen uker til da for at hun skal bli stor og sterk..er bare 34+2 så helst i uke 39-40. utålmodig etter å møte henne, men dagene og ukene går fort :)
 
Back
Topp