Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er alt for stille her inne. Må jo være flere som har testet positivt enn 8?
Hvordan er formen deres om dagen da? Jeg er trøtt og har murring i hode og magen, ellers er jeg i fin form:o)
Trøtt og småkvalm... hadde håpet kvalmen ville holde seg unna bittelitt til, men men..
Er ikke sååå ille enda..
Kommer murringer innimellom og det er jo bra :))
Jeg håper på å få komme inn her!:) ifølge BV har jeg eggløsning 3 februar:) Er i gang med PP2 så håper spirer setter seg dennegang;) har en liten gutt på 1 år og 7 mnd som vill ha en liten leke kamerat;) hehe
Så her skal alt krysses, og hvis d går etter planen har jeg termin 29 nov:)
Gutten min er født 4 uker før termin så jeg satser på at jeg holder meg inne i november:)
Det burde vel strengt tatt vært fleir . Kanskje de ikke har testa enda Jeg har skikkelige mensmurringer i kveld. Ellers takler jeg ikke så mye mat som før, men det er kanskje like greit :)
Håper virkelig jeg kan bidra til å lage liv her på oktober jeg altså, men holder meg litt avventende til jeg endelig kan teste om det prøvingen har gitt resultater. Fryktelig lenge fra eggløsning til IKM, når man virkelig går og venter på at dagen skal komme!!