Gleder meg til besøk i dag!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag kommer verdens nydeligste lillesøster! Hun har med seg poden sin, vi hadde nesten termin likt forrige gang, så guttene våre er jevngamle! :) Så da blir det vel både leking og kos på gutta og kaffe på oss :) Gleder meg! Skulle egentlig kjøre ned til henne, men er så uvel at hun er så snill og heller kjører hit! Det setter jeg veldig pris på! :)

Koselig :) Ha en fin dag :)

Det høres ut som en strålende dag! Kos dere masse! Jeg skal på skolen i kveld etter jobb, kjenner jeg er litt sliten til det...;)

Åh så knall!

Ha super duper fin fredag, håper formen din bedrer seg raskt :)

Det høres ut som en kjempekoselig dag :-) Her går dagen med til jobb, men har planer om å lage noe godt til middag, gå en lang tur med hunden, og kose meg i sofakroken i kveld :-)

Det høres ut som en strålende dag! Kos dere masse! Jeg skal på skolen i kveld etter jobb, kjenner jeg er litt sliten til det...;)

Ja, deilig med vinterferie altså! Men hva studerer du da?

Det høres ut som en kjempekoselig dag :) Her går dagen med til jobb, men har planer om å lage noe godt til middag, gå en lang tur med hunden, og kose meg i sofakroken i kveld :)

Det høres herlig ut, savner hunden vår. Blir liksom noe annet å gå uten! Jeg signerer sofakroksitting i kveld!! :)

Studerer sosial pedagogikk :) Holder på å skrive siste oppgave, nest siste forelesning i dag og i morgen!
Å spennende! Det har jeg også hatt som en del av lærerutdanningen min, utrolig givende fag altså! :) Skal bli godt med siste innlevering da :)

Back
Topp