Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det jeg ikke kan spise nå pga sv.diabetes ....fantaserer om masse frukt og jus...sjokolade og raske karbon...og at jegskal like kaffe igjen...savner kaffe og snickers ...den ligger klar i fødebagen ;-)
Jeg gleder meg til champagne! Ikke at jeg pleier å drikke det, men når jeg ikke kan drikke det går jeg så lyst på! Kommer vel ikke til å drikke det på lenge, men kanskje lysten forsvinner
Ellers gleder jeg meg til spekeskinke og salami...
Gleder meg til at kaffen smaker godt og den ikke gir meg halsbrann
Nå er jeg litt avventende til den maten etter fødsel siden minstemann her reagerte på omtrent alt jeg spiste! Det gikk stort sett i havregrøt og knekkebrød med hvitost og vann de første 3 mnd etter fødsel
Jeg er rett og slett litt skuffa... Jeg fantaserte om alle de "typiske" tingene da jeg gikk gravid, men nå når jeg ENDELIG kan spise akkurat hva jeg vil har jeg ikke lyst på noe av det.... Typisk
Jeg gleder meg til å spise spekemat og brie igjen. Ingen av delene spiser jeg veldig mye, men jeg har savnet det nå når jeg ikke har kunnet, så det må jeg spise raskt etter fødsel. Og så gleder jeg meg til å drikke ett glass vin eller to med samboeren, selv om det enda er lenge igjen til jeg kan gjøre. Men jeg har i alle fall noe å glede meg til - ja ,sånn rent bortsett fra det jeg gleder meg aller mest til: Å møte den lille