Gleder meg- SPA

*MIRIAM*

Elsker forumet
Til fredag skal jeg på spa. Fått 2 timers behandling av mannen i julegave.
1 time kroppspeeling
1 time aroma massasje [:D]
Gleder meg så sinnsykt. Skal bli så deilig

Men de sa at jeg måtte ligge mye på magen. Hmm. vet ikke helt om jeg klarer det da. Men verdt et forsøk.

heldiggris. [:D] Høres kjempe deilig ut, men den liggingen på magen hadde blitt umulig for min del. Måtte nok ha spart litt på den gaven jeg. [;)]

Åh, nyt det!! Og fortell etterpå hvordan det var - jeg fikk nemlig aromaterapi av mannen min (nei, hva sier jeg... det var da fra kattene våre), og jeg har aldri prøvd noe sånt før... sparer gaven litt så jeg kan gå og glede meg jeg..[;)]

Jeg må bruke den nå. For vi flytter til Sandfjord om 3 uker tenker jeg. Og da hjelper et gavekort på spa i sandnes veldig lite :)

Så det skal bli morsomt dette.

Har heller aldri prøvd det. Men skal gi en oppsummering på det.

det blir helt sikkert deilig, så nyt det i lange, fulle drag!!!

Skulle ikke sånt vært gratis for gravide kvinner - de har så mange plager at de hadde fortjent litt ekstra stell synes jeg.... *skriver på listen for ting å gjøre om jeg blir statsminister for en dag*[;)]

Kos deg hvis du klarer. Jeg klarte ikke og ligge på maven og heller ikke på ryggen over lengre tid.[;)]

Men syntes de kunne hatt noe behandling for gravide også. Vi fortjener virkelig å ha det litt godt vi også.

Så håper de har en badering jeg kan ligge på. Da tror jeg det kan gå greit.

For sikkerhetskyld kan du jo ta med deg en badering selv så er du sikker.[;)]

Har ikke. tror ikke de selger dem ennå heller
Men skal sjekke opp i det ja

Jeg har sett at enkelte plasser har dem benk med hull i til mage..... Sånn som er til hode liksom[8|]
Så for din del håper jeg dem har det der og[:D]

Kos deg og nyyyyyyyyt det i fulle drag[;)]

Ååååhh, det hørtes deilig ut. Har vært på det noen ganger og det er helt herlig altså!

Kanskje du kan ligge litt på siden...eller så burde det være mulig for deg å sitte på en stol når de skal massere ryggen og nakken din. Da jeg var der, så masserte de på begge sider, så noe får du sikkert gjort selv om det er litt vanskelig å ligge på magen!

Kos deg masse!

M

Åååå så deilig da [:D]Heldiggris..

takk skal du ha. Gleder meg til å flytte nå. Kjenner ingen i sandfjord da. Men håper det ordner seg fort.

jeg og vil ha....

Sagt til mannen min at det eneste jeg vil ønske meg til burdag og jul er SPA. Så får håpe han fikser det. hehe

ORIGINAL: miri23

Til fredag skal jeg på spa. Fått 2 timers behandling av mannen i julegave.
1 time kroppspeeling
1 time aroma massasje [:D]
Gleder meg så sinnsykt. Skal bli så deilig

Men de sa at jeg måtte ligge mye på magen. Hmm. vet ikke helt om jeg klarer det da. Men verdt et forsøk.

Åååååhhh, jeg også vil [:)]. Høres kjempedeilig ut! Går sikkert bra å ligge på magen vettu, eller spør om å få en pute som du plasserer mellom brystkassen og magen slik at du ikke ligger med magen helt nedpå benken. Jeg har ligget halveis på magen helt frem til nå jeg.. Og magen min er stor! Men det varierer fra person til person hva man greier.
Lykke til og kooooooos deg [;)].

Takk for tipset dama

Back
Topp