Gleder meg slik til 21.mai no,er så glad..

to prinser

Elsker forumet
Hei no har eg også hørt fra min andre søster om ang treff,så no skal vi møttes den 21.mai så da kjem begge mine søstre,kjem til mamma og pappa for der eg skal være noen dager.
Åååååååååå eg gleder meg slik no til vi skal treffes,det skal bli en spendende dag,måtte berre få ut en ny glede...

----------------------------------------------------------------------------------------
Eg må berre få ut lit glede her for no er eg så glad og noen tårer triller av og til her når egleser mine brev fra mine søstre og ser på bildene.

Og når eg skal heim no i mai så skal eg og treffe ene av mine søstre og det gleder eg meg slik til og er veldig spendt på hvordan det blir,kansje det blir begge to.
Men hvertfall så har lille søster sagt at ho vil komme å treffe meg.

Eg veit ikkje heilt hva eg vil med dette innlegget men måtte berre få ut lit glede som eg har inni meg no =)

så flott:) har ventet spent på en oppdatering på hvordan det gikk:)

Takk,står lit meire i mit andre tråd også for der har eg oppdatert lit meire en her.

OneOnOne skrev:
så flott:) har ventet spent på en oppdatering på hvordan det gikk:)

Signerer. Kan bare innbille meg hvor deilig det måtte føles.

Ja eg har letta noen kilo no og er så kjempe glad for at begge to vil ha kontakt og vil meire kjent.
Så no klarer eg å slappe meire av ja og endelig så klarte eg å sove bedre inatt,sambo og syns eg er mye lettere no en eg har vært i det siste.
Takker så mye for at har hatt han og han har holdt ut med meg og at eg har hatt dere så eg kunne få lufta meg lit...

Så bra! Veldig glad på dine vegne at de begge ville ha kontakt med deg.

Hva sier din bestemor  ("tante") nå som alt har kommet frem da? Og hva med din mamma?

Helt, helt fantastisk!! Er så spennende å følge med dere :)

Hælledussan skrev:

Hva sier din bestemor  ("tante") nå som alt har kommet frem da? Og hva med din mamma?

Signerer emoticon

Hælledussan skrev:

Takk,ja begge vart veldige glade.
Eg har enda ikkje hørt noe fra ho og min biologiske mor har tatt det fint og det syns eg var bra.

Takk,ja eg og syns at dette er spennende og syns ting går bra no/framover.
Og det er godt og er så glad for at ting går bra og dei vil ha kontakt.

Så fantastisk bra, at det gikk såå fint :)) Har ikke lest den andre oppdateringen, men husker jo du skrev om det da du la inn brevet osv. Spennende :))

to prinser skrev:
Hælledussan skrev:

Takk,ja begge vart veldige glade.
Eg har enda ikkje hørt noe fra ho og min biologiske mor har tatt det fint og det syns eg var bra.

Det er jo veldig bra da. Og godt din biologiske mor tok det fint. Dette lover jo veldig godt. Du må ha masse lykke til videre.

Råsa Muffin skrev:
Så fantastisk bra, at det gikk såå fint :)) Har ikke lest den andre oppdateringen, men husker jo du skrev om det da du la inn brevet osv. Spennende :))

Eg har fått svar fra begge to og dei vart glad for at eg har tatta kontakt og dei vil holde kontakt vidre. Eg skal møtte lille søster når eg skal heim en tur no i mai og det ser eg slik fram til og det gjær ho og..

Tusen takk skal du ha,ja eg og syns at dette lover veldig bra enda hvertfall og spesielt når min biologiske mor og har tatt dette bra. Så da håper eg at kansje eg kan og få meire kontakt med ho og. Har hatt lit kontakt før med ho.

Fantastisk!

Ja så no er eg så glad og lykkelig her for føler at bitene på en puzzle spill begynner å falle på plass at det ikkje mangler noen biter også skal min lille søster gifte seg iår også..

Den 21.mai så skal eg treffe mine søstre og vi gleder oss så masse så det skal bli en spendende dag. Håper berre at tiden kan gå lit fort no så den dagen kjem..

Back
Topp