Gleder meg sånn!

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Til lille kommer :)
Tar meg selv i å gå å sniktitte i stellebordskommoden på alle klærne.
Her om dagen tok jeg et helt sett med tøy, lue, votter og sokker og la oppi barnevogna og trillet rundt i stua :p
Mange som spør om jeg begynner å bli lei av å gå gravid, men er i grunnen ikke det. Bare veldig klar for at lille skal komme <3

Jeg gleder meg så utrolig mye at samboer tror jeg begynner og bli litt lei av alt "maset" mitt. Men klarer ikke helt og la være heller. Må bare gjøre slike små ting klart, selv om det ikke trengs helt enda.

Idag har vi vært på handel og kjøpt bilsete, dyner til både seng og vugge/vogn, baby monitor med video, sengtøy, gulpekluter, suglesmikker, steriliseringsmaskin til flasker. Og diverse til meg :) ammeinnlegg i ull, ammebh, flott undertøy til gravidfotograferingen, kjole til brullyp som magen var kjempe flott i :) og litt andre ting :)

Ble super giret da jeg kom hjem åpnet alt sammen kjørte rundt med vogna rundt i huset med bilsete (passer oppi vogna) skiftet tilbake til bagdelen og kjørte meg en til tur i stua :p har også puttet på laken og en vaskemaskin med sengtøy slik at jeg kan gjøre det klart i morgen :p

Gleder meg sånn :D :D wiiii 9 uker igjen snart :D :D ImageUploadedByBV Forum1403727478.184183.jpg
ImageUploadedByBV Forum1403727498.300780.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg så utrolig mye at samboer tror jeg begynner og bli litt lei av alt "maset" mitt. Men klarer ikke helt og la være heller. Må bare gjøre slike små ting klart, selv om det ikke trengs helt enda.

Idag har vi vært på handel og kjøpt bilsete, dyner til både seng og vugge/vogn, baby monitor med video, sengtøy, gulpekluter, suglesmikker, steriliseringsmaskin til flasker. Og diverse til meg :) ammeinnlegg i ull, ammebh, flott undertøy til gravidfotograferingen, kjole til brullyp som magen var kjempe flott i :) og litt andre ting :)

Ble super giret da jeg kom hjem åpnet alt sammen kjørte rundt med vogna rundt i huset med bilsete (passer oppi vogna) skiftet tilbake til bagdelen og kjørte meg en til tur i stua :p har også puttet på laken og en vaskemaskin med sengtøy slik at jeg kan gjøre det klart i morgen :p

Gleder meg sånn :D :D wiiii 9 uker igjen snart :D :D Vis vedlegget 66430
Vis vedlegget 66431

Kjempe fint bilsete og kjempe fin gravidmage ;)
Er jo så gøy å ordne i stand til babyen, blir litt mer virkelig at det faktisk skal en baby i hus <3

Her gledes det også! Samboer hadde lukket døra til barnerommet, men måtte åpne den igjen så jeg kan kikke inn hver gang jeg går forbi. Og så smiler jeg :)

Gleder meg til babyen min kommer jeg også :) Er litt lei av å være gravid også jeg da.. Begynner å bli litt tungt, vondt å gå,puste,bøye meg eller generelt bevege meg :p Men kunne vært værre ;) Samtidig så får jeg litt panikk når jeg tenker på at det ikke er så lenge til fødselen :p

Gleder meg til babyen min kommer jeg også :) Er litt lei av å være gravid også jeg da.. Begynner å bli litt tungt, vondt å gå,puste,bøye meg eller generelt bevege meg :p Men kunne vært værre ;) Samtidig så får jeg litt panikk når jeg tenker på at det ikke er så lenge til fødselen :p

Føler akkuratt det samme. Alt begynner og bli tyngre, bare det å reise seg opp av senga for å gå på do om natten er kjempe tungt, skulle ønske jeg hadde heise apparat :p

Gleder meg til lille gull kommer, slik at disse dagligdagsetingene som du egentlig ikke setter pris på blir enklere, ta på sokker for eksempel :p

Back
Topp