Gleder meg sånn....

*Blåklokke*

Glad i forumet
Juli13-jentene
... til å starte med barnerommet og andre forberedelser! Vi skal lage nytt rom til vesle jenta... Gleder meg til å innrede og dekorere det akkurat slik som jeg ønsker.... Tror ikke min kjære gleder seg like mye til sin del av jobben: nemlig oppussingen.... Jeg kan jo hjelpe til med en del, men blir liksom han som må styre den delen.... Så kan heller jeg skru møbler og den type ting seinare... :)

Noen andre som skal pusse opp nytt rom til den lille?

JA!!! :D
Det skal bli så gøy :D

Holder på i kjelleren nå og lager garderobe, bod, matbod, bad og soverom til snuppa.
Når det er klart om et par måneder så skal jeg i gang med babyrommet :D

Så gøy :) Vi skal bygge på huset,rundt 63 kvm :) Det blir 3 nye soverom og et ekstra bad :) Og gleder meg villt til å innrede dem :) Eneste som er så dumt er at dem har ikkje tid til å begynne før til etter ferien :/

jepp! vi skal flytte inn i nytt hus ca 3 uker før den lille kommer,nå har vi valgt alt til resten av huset,men siden det ble bestemt før vi viste at den lille blir en gutt så valgte vi å la det rommet stå tomt ... :) men blir jo sikkert ikke liggene på det rommet med det første ,så har litt tid på meg ,fin jobb i permisjonen :)

Det er kjempe gøy! :D
Vi må også pusse opp et rom til tvillingene :) Er spent på hvordan det blir! Er jo gutt og jente så det blir spennende å se hva vi finner ut av tema :)

Vi må faktisk puss opp vårt soverom først før spiren kommer. Er så fryktelig kaldt og upraktisk der. Men rommet som skal bli hennes kommer nok ikke lenge etter :D

Det hørtes koselig ut! :)

Vi har ikke nok rom til at babyen får eget rom, så det eneste vi skal gjøre etterhvert er å skru sammen sprinkelsenga på vårt rom. Men jeg tror vi venter noen måneder... :)

Her skal lillebror først sove med oss, og så etterhvert inn på rommet til toåringen. Har etpar soverom til, men tror de små kan ha det fint med å dele litt de første årene. Fint å ha alle i samme etasje også :-)

Tror ikke det blir sånn veldig stashet nå i vår,for jeg ser for meg at han blir hos oss i kanskje et halvt år. Så jeg tror det andre rommet vi har får lov til å fungere som gjesterom litt lenger. Men litt blir det nok som får det til å bli barnete og guttete :-)

Hun kommer nok til å sove inne hos oss en god stund, men vil ha rommet hennes ferdig før sommeren likevel... Vi har kun et soverom pr. i dag... Så like greit å bygge om før hun kommer... Orker ikke voldsom oppussing i heimen når jeg er hjemme i permisjon... :) Dessuten er jeg meget utålmodig av meg ;)

Vi har dessverre ikke nok soverom til at minstemann kan få sitt eget rom før vi får bygd på. Så han skal sove hos oss i uoverkommelig framtid. Har så stort ønske om å bygge på og trenger det virkelig, men penga og tida strekker dessverre ikke til nå. Så vi skal bare få opp sprinkelseng på vårt rom, men det drøyer vi i det lengste, har egentlig ikke plass til den på rommet vårt. Har veldig lite soverom selv så blir trangt om plassen. Får inn spinkelsenga håper jeg, men må fjerne en slags hylle/kommode og nattbordene våre for å få sprinkelsenga inn, og da blir den stående foran døra til boden og litt foran døra til veslesnuppa sitt rom. "Der det er hjerterom, er det husrom" må vel vi leve etter når det gjelder soverommene de neste årene. :P

Vi må kle igjen ett kott innvendig, før jeg kan begynne å innrede lillebror sitt rom. For da blir det rommet brukt til snekkerverksted mens mannen jobber inne på kottet.
Jeg syns det er verdt å vente på, og få ett kott vi kan bruke på innsiden av rommet til lillebror. :)
selv om jeg verker etter å kunne begynne å legge ting i kommodene og ordne, så har jeg jo god nok tid til det senere å. :)

Back
Topp