Gleder meg sånn til vi skriver 2019!!

Førtis78

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Da er vi iallfall inne i samme år som termin, usannsynlig tregt tiden går, blir vel sånn når formen ikke er helt på topp.
Lurer sånn på hvem som gjemmer seg inni magen, vi gleder oss så til å hilse på. Alle rundt meg syns tiden går så fort....bare ikke meg :)

På en måte enig med deg! Samtidig som tiden går så aaaaaalt for fort også! Jeg gruer meg over tanken på alt som skal skje før baby kommer i 2019, og hvordan vi skal rekke alt!

Det gikk syyykt sakte den siste tiden mot oul, men nå mistenker jeg at tiden kommer til å løpe fra meg. :hilarious: Skal rekke å pusse opp en del, og aller først er det jul og styr med stebarna. Kos, men mye styr :hilarious: Får bare tvinge inn litt tid til ekstra julekos:Heartred

Men santidig går det litt sakte, venter på å kjenne sparkene bedre enn nå, og venter på at jeg kjenner sparkene utvendig, selv om det kommer til å ta sin tid med foranliggende morkake..

Syntes tiden går sakte og fort om hverandre. Svangerskapet vil jeg helst få unnagjort fortere siden formen er så dårlig:wacky: Så er sikker på at det blir noen kjipe måneder i 2019. Men men. Det er viktig at de får vokst seg stor og sterk og :)

Men nå er det OUL imorgen:Heartred

Gleder meg og til 2019. :D Nå er det jo advent og "ventetid", og jeg kjenner at jeg tenker jovisst er det ventetid, men det har det vært siden august og det vil jo fortsette til langt utpå våren - ikke bare 24 dager. :hilarious:

Jeg er også veldig utålmodig og vil helst at alt skal skje med en gang :p Er sikker på at jeg kommer til å savne graviditeten også, men akkurat nå kunne høydepunktene kommet på rad og rekke, ikke med måneders mellomrom:meh:

Syns disse dagene i desember går fryktelig fort til tross for dårlig form :)

Tiden går egentlig ganske fort og jeg gleder meg også til jul, men må alikevel si meg enig med deg. Er lei av å være kvalm og håper på bedre form i 2019.

Jeg er en ganske tålmodig sjel, så syns tiden går relativt greit. Jobber meg mot delmål, nå er det OUL i dag. Spørs om tiden går saktere etterpå.
Har jordmor timer en gang i mnd,så da har jeg noe å se frem til hele tiden. :)

Husker jeg savnet å gå gravid sist, så prøver å bare nyte tiden. ❤️

Back
Topp