Gleder meg sånn til 3 årsdagen nå!

*Kolibri*

Forumet er livet
Nå kommer det til å bli så gøy å feire bursdagen til vesla, for hun er blitt så opptatt av bursdager og gleder seg til å feire alle sammen[:D]
Hun kommer til å bli helt vill når hun får vite at hun skal feires og bli hele 3 år!

Her er snuppa også veldig klar[:D]

I følge Esther har hun vært 3 år en stund heheh
hun er snurt at det er 4 styk før henne som har bursdag

Jeg også![:)] Og ifølge Lucas har han som Esther vært 3 år en stund ja,hehe[8D]

Nei dette blir gøy. Husker jeg leste på bv -siden hans da han var rundt 2 år at da 3-årsdagen kom, ville vi merke at pjokken vår hadde blitt en helt "egen person" eller noe i den duren.
Det skal være snickers&twist. Han har virkelig vokst på både den ene og andre og tredje og 120-nde måten[:D]

Jeg spurte ham hva han ønsket seg til bursdagen..."Jeg vil ha....jeg vil ha....myyyyyyyyye bursdag!!!"[:D][:D][:D]

Har en som gleder seg masse!
Sier at nå er lillebrirs bursdag ferdi så nå er det mans tur.
Er ikke helt overbevisst om at tanta, onkelen og den adre onkelen har bursdag før han[8D]

Men dagen kommer nok før vi vet ordet av det, her blir det LYNET bursdag[:)][:)][:)]

Kopper, fat, servietter mm har han og tanta handlet inn for lenge siden[:D]
Å CARS kaker ( å ja jeg skriver kakeR) er bestillt[:)]
Sitter ofte på nettet å kikker etter inspirasjon og da sitter han å sier på siden av meg, den vil jeg ha, å dein, å dein, å dein mamma[:D][:D][:D]
Bestemt bursdags barn[:)]

Her tror Tia at ho har bursdag så fort ho får noe fra de andre ongan eller noe utenom det vanlige ho![8D][:D]

Men det blir nok stas når det er ho som ska få opp til flere gaver og det er ho kaka er til![:D]

ja, vesla gleder seg i mange dager til andre har bursdag..så når det blir hennes egen dag tar det vel helt av haha[:D]

Ja enig at det er ekstra morro med bursdag i år som de skjønne mere av det [:D] 

Ja gleder emg jeg også[:D][:D]
Gjennstår bare å finne ut hva vi skal kjøpe til henne...

Back
Topp