Gleder meg sånn *inspirert av christine*

Reinbue

Forumet er livet
Gleder meg sånn til å bli ferdig utdannet. Det skal bli så deilig å slippe eksamensstress, forberedelser, en jobb ved siden av fulltidsutdannelse! pluss masse mer!
Jeg føler ikke at tiden strekker til, og det er så mye jeg vil, som vi ikke kan pga dårlig økonomi.

hvordan går det forresten med deg for tiden skjønningene? Jobber du mye? trives du? [:)]

jeg er så utrolig enig m deg Reinbue! Dette er noe jeg har tenkt på hver dag siden jeg stara nå i høst, nå er jeg møkklei av skole!

kan være en grunn til det og da, jeg har gått skole HVERT år siden jeg gikk ut av videregående (må jo da trekke fra permisjonen seff)... så det blir 7 år med skole når jeg er ferdig d[&o] æsj... for et fint studielån[:o]

kan ikke få sagt det hvor jeg gleder meg til jul, for da føler jeg at jeg har tråkket et steg lengre enn hva jeg er nå...

men så har jeg jo enda 2 og 3 året igjen da[:'(] det handler om å holde ut... snaaaart halvveis[;)]

Ja, jobber på kiwi. Skal faktisk på personalmøte i kveld, med bowling og hele pakka. De har visst skikkelig godt miljø, og det er veldig deilig =)
Hvordan går det med monsterbuksa da? Jeg har jo fått tanta mi til å strikke den for meg, gleder meg skikkelig til å få den i posten.

Huff, er så enig med deg!! Gleder meg veldig!! Er heldigvis på mitt siste år av bachelor-graden nå, og akkurat startet litt med bacheloroppgaven (den starter for fullt etter jul).

Gleder meg enormt til å bli ferdig og til å begynne å jobbe, og det å kunne tjene penger slik at man kan gjøre som man vil[8D][:D] 

Back
Topp