Gleder meg så

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Til det blir full aktivitet her inne med bildetråder under bilder og mange tråder under julidamenes viktigste tråder som utstyrtråd, tippetråd kjønn, ultralyd bilder osv :)
Vi har så fantastisk mye fint å se frem til, en ubeskrivelig reise som jeg føler ikke fort nok kan starte. For nå går tiden sakte-driver jo å teller meg opp til 4 uker her :p Men før vi vet ordet så er vi der!
Jeg gleder meg enormt mye til å følge dere alle. Jeg er sikker på vi kommer til å skape en magisk stemning her inne, men alle rugeklare mammaer i lykkerus <3 :)
 
Til det blir full aktivitet her inne med bildetråder under bilder og mange tråder under julidamenes viktigste tråder som utstyrtråd, tippetråd kjønn, ultralyd bilder osv :)
Vi har så fantastisk mye fint å se frem til, en ubeskrivelig reise som jeg føler ikke fort nok kan starte. For nå går tiden sakte-driver jo å teller meg opp til 4 uker her :p Men før vi vet ordet så er vi der!
Jeg gleder meg enormt mye til å følge dere alle. Jeg er sikker på vi kommer til å skape en magisk stemning her inne, men alle rugeklare mammaer i lykkerus <3 :)
Jeg og gleder meeeeg!!! Mange struttende mager frem mot våren og sommeren :D tiden kan ikke gå fort nok!
 
Jaaa :D Er 4 uker i morgen :p en jeg teller vel opp til uke 5 i første omgang, og så håper jeg på UL i uke 7 :D Og neste mål blir jo uke 12.
 
En av dere får opprette en magebildetråd under Våre Bilder da vettu. Så kan vi titte tilbake på slik vi en gang var. :)
 
Likevel alltid greit å starte litt tidlig så ting ligger klart til bruk.. Men det dukker vel opp litt av hvert etterhvert. Akkurat nå savner jeg en Sutretråd....
Haha, hormonell?:p Start en sutretråd da! Sikkert flere som trenger å sutre litt ;)
 
Back
Topp