Gleder meg så masse

3barnsmor*30

Forumet er livet
til jobb i morgen!!!!!!!!!

Jeg har bare jobbet der i tre uker, men jeg trives såååå godt!!!
Og nå som skolen har begynt (ikke bare SFO) har jeg jo blitt kjent med lærerne og elevene jeg skal være med. Og jeg får masse skryt av hvordan jeg håndterer han gutten jeg har timer på i den 2.klassen. Det er så deilig og få sånt altså!!!
Jeg føler jo selv jeg får godt kontakt med han og at han har godtatt meg, og jeg ser jo at han er rolig når jeg er der, og at han jobber bra i timen.

Måtte bare få ut litt glede jeg [:D][:D][:D]

[:)] Jeg ble så glad av å lese innlegget ditt! [:)] Høres ut som du passer perfekt i jobben. Gleder meg med deg.

ååh så koselig!!!
Det er bare såå deilig altså!!!
Kunne vært på jobb mye mer enn jeg er.. men samtidig er det deilig med 80% jobb da!

Tipper barna dine er glad du ikke er der mer enn du er. [;)] Men det er jo kjempebra å føle det sånn! [:)]

ja helt sikkert.
og egentlig er jeg jo det selv også!!!

men det er deilig å føle at noe er så bra! det er veldig lenge siden jeg har trivdes så godt på jobb.

Så deilig da å få positive tilbakemeldinger :-) Gjør godt det [:D]

ORIGINAL: gullungene

såå bra at du trives såå godt :):)

har du bra sjef oxo el?[;)]

har ikke merka så mye til rektor enda, men sfo-lederen virker veldig ålreit. og hun har fått gode tilbakemeldinger av de "gamle" ansatte. Hun har nemlig bare vært leder der et år.

Kooooos deg på jobb i dag! [:D]

godt å lese at du trives så godt!!

Så utrolig flott!

SÅ bra at du koser deg! det er så godt å ha det bra på jobb! [:D][:D][:D]

Så flott å høre at det går så bra og at du trives så godt, blir glad på dine vegne her jeg sitter [:D]
Kos deg på jobb [:D]

Back
Topp