Gleder meg så enormt! :D

my-second<3

Forelsket i forumet
Det er litt over et år siden jeg fikk første, og tida har bare flydd avgårde!
Jeg og bf gjorde det slutt rett før jul, men starta og prøve igjen for noen uker siden, og brått satt spira gitt! Var ikke akkurat det mest beleilige tidspunktet, men guuud som jeg gleder meg!! :D jeg ELSKER unger, føler jeg har så utrolig mye kjærlighet og omsorg jeg kan gi dem, og selv om jeg får to tette så tror jeg det her kommer til å gå så utrolig bra! :D
Gleder meg vilt til å kjenne første sparkene, se bevegelsene utpå magen, gå rundt og strutte med magen og bare være gravid rett og slett <3
Gleder meg ikke til bekkenløsninga som jeg vet kommer, eller div plager jeg kanskje kan få, men det er jo såå verdt det! <3
Føler jeg går litt i lykkerus om dagen hihi ;)

Flere som gleder seg? :D

Jeg gleder meg SÅÅÅÅ masse

Føler meg så utrolig heldig som er gravid med nr 3..

Gleder meg også til spart og mage og alt som følger med..

Jeg venter også 5. mars, mitt første barn. Jeg kjenner at jeg ikke tør å begynne å glede meg enda, da jeg er fryktelig redd for at det skal gå galt. Kommer nok til å bli veldig lei meg hvis d ikke blir noe av... Skulle ønske jeg klarte å glede meg som deg :)

Nyt følelsen din, og lykke til videre!

pepperpus skrev:
Jeg venter også 5. mars, mitt første barn. Jeg kjenner at jeg ikke tør å begynne å glede meg enda, da jeg er fryktelig redd for at det skal gå galt. Kommer nok til å bli veldig lei meg hvis d ikke blir noe av... Skulle ønske jeg klarte å glede meg som deg :)

Jeg var og sånn i mitt første sv.skap, var liiivredd for at noe skulle gå galt.. ble gravid noen mnd etter jeg hadde født å, men da hadde jeg en sa.. Jeg merker det fort på intuisjonen om det er noe galt eller ikke, så jeg følger magefølelsen og tror det her kommer til å gå kjempebra :) Du kommer nok til å klare å glede deg du å snart, må bare komme over frykta (som er en helt naturlig ting) :)

my-second<3 skrev:

pepperpus skrev:

Jeg var og sånn i mitt første sv.skap, var liiivredd for at noe skulle gå galt.. ble gravid noen mnd etter jeg hadde født å, men da hadde jeg en sa.. Jeg merker det fort på intuisjonen om det er noe galt eller ikke, så jeg følger magefølelsen og tror det her kommer til å gå kjempebra :) Du kommer nok til å klare å glede deg du å snart, må bare komme over frykta (som er en helt naturlig ting) :)

Takk for beroligende ord. Graviditeten her var absolutt ikke planlagt, fant det ut et par uker etter at d ble slutt med bf. Har lenge trodd jeg ikke kan få barn... Så dette kom som et stort sjokk på meg. Men når d først har skjedd føles det jo som et mirakel! Og jeg har så lyst til å begynne å glede meg. Men det kommer nok...håper jeg :)

Den følelsen kommer nok fortere enn du aner! :)
Da er det jo kjempeflott at du ble gravid, hvis du trodde du ikke kunne bli det :D

Det kommer helt sikkert til å gå fint! Jeg ble gravid igjen da førstemann var 10 mnd. Nå er de 4 og snart 3. Og jeg har KUN godt å si om to tette Håper du og bf klarer å få det bra sammen resten av livetemoticon

Jeg gleder meg masse! Men bekymringen ødelegger litt gleden.
Det er min første. Det klaffet første gang vi prøvde og jeg har aldri mistet, men likevell når jeg ser her hvor mange som mister og takker for seg her inne så tenker jeg at det like godt kan bli meg.

For håpe det blir bedre etter UL, når jeg forhåpentligvis får se litt liv

Back
Topp