Gleder meg *oppdatert*

Sorland

Forumet er livet
for jeg skal på øvelse. Spille trommer for første gang på to år...litt spent på om hendene henger med [;)]. Er et korps som samles med gamle musikanter og spiller vært år til 17.mai, og vi har det såååå moro. I fjor måtte jeg melde pass pga minien i magen [;)].

Litt spent på hvordan det går med leggingen her, jeg har gått når han skal legges. Min mor kommer og hjelper sambo om det skjærer seg helt her.

Og litt spent på formen til Oliver, planen var å til legevakta i dag, men nekter å sitte det halve kvelden og natta, da ringer jeg heller tidlig i morgen og får time til legen. Heldigvis så er han ikke så ille, så kan fint vente til da.

Da er jeg hjemme igjen, og kan si med en gang at mine ører er ikke vant til tromming, har en dundrende hodepine [&:] og bra slitne hender, men gud så moro det var å spille igjen. Gleder meg allerede til neste tirsdag [:D]

Oliver har vært som en liten engel, var her når han ble lagt av pappaen, og det gikk veldig bra....stakkars gutt er jo helt utslitt av lite soving og hosting.

Det går sikkert kjempebra! Godt for dere begge!

God bedring til Oliver[:)]

.

Back
Topp