Gleder meg .... Og det FUNKET!!

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
:) Skal bli deilig og "pust" ut å få bekreftelse på Graviditeten!! SVART på HVIT!!
er så deilig å kjenne på kroppen at jeg er kvalm og trøtt.. og ikke har noe spotting.. "krysser alt"

er da bare 5+4 men skal på ferie i neste uke og er ikke hjemme før i uke 8..

Var på fest i går.. ingen har en annelse.. helte alkoholfri vin oppå Alkoholvin flasker.. Funnket som bare det!
OMG!
ikke alle hadde likt det bilde jeg fikk av noen å går... :cool:

var helt merkelig å sitte på med sjåføren hjem å være helt EDRU.. men var veldig deilig egentlig!!

hvar har dere gjordt i helgen?

Hihi så genialt. Skal på julebord med jobben neste helg, og selvom mine to nærmeste på jobb vet det så vil jeg ikke at alle skal vite det. her blir det druejuice på rødvinsflaske ;) Det er KJEDELIG å være edru sånn etter kl 22 når alle er sååå teite. Da er da man ser så utrolig dumme noen blir. :p

Hahaha, det er er vrient!
Var på fest sist lørdag, hadde da tatt en test som var negativ, men "visste" det ikke stemte så jeg holdt meg edru.
"hadde litt vondt i hodet, og skulle tidlig bort dagen etter"....SÆRLIG!!

Neste uke er det værre med, da skal jeg på fest og der er det flere venninner som LETER etter graviditetstegn fra meg..... de maser og maser, og ved den minste ting spør de om jeg er gravid!! hehe

Jeg tror jeg heller noe eplejuice e.l på en hvitvinsflaske, og satser på at de ikke spør om å få et glass.
Problem nr 2: jeg festrøyker jo... hva skal jeg si da?!?!

Julifrø: Jeg gjorde dette og det funket. Jeg sa hver gang de spurte om jeg skulle bli med ut; "Vent litt, snart!" Så når de spurte enda litt seinere og de var enda mer brisne sa jeg; "JEg var nettopp ute jeg!" Haha.. Funka fett :)

Får jeg spørre hva dere sier når dere forteller disse menneske dere har vært på fest med? For meg virker det veldig bak mål å helle alkoholfri vin over i vin flasker, bare for å vise at dere "drikker".. Blir litt for fjortis for meg dette! Jeg hadde iallefall fått baktanker, om noen hadde drukket "vin" på en fest og kommet noen uker etterpå å fortalt meg at de er gravide!

Jeg skal snart på julebord... Restaurant, så ingen mulighet til å "bytte" vin... Må bruke kjøre-argumentet, men det er vel sikkert noen som lurer... Dumt at det ikk er litt mer stuerent å takke nei til drikkinga en gang i blant. Hadde gjort disse ukene lettere :-) skal også på julebord på byen 11+1 med mannens gjeng. Da blir det antakelig like godt til å fortelle, vi er såpass langt da og ingen unnskyldning har meldt seg i fantasien min... :-)

Jeg skal ut med jobben nå på torsdag så da skal jeg bare si at jeg ikke skal drikke for jeg må kunne kjøre på jobb dagen etter. Skal også på julebord med jobben i desember og da skal jeg ha alkoholfri vin på alkohol flaske, vil ikke alle skal vite at jeg er gravid og orker ikke finne på all slags forklaringer på hvorfor jeg ikke drikker. Fjortiss eller ikke (som noen andre skriver her oppe) men for meg funker det fint! Om noen er så dumme å tror jeg drakk skikkelig vin når jeg var gravid (den gangen de får vite det) så får de enten tro det for min del eller så kan de komme å spørre meg så skal jeg gladelig forklare! Vil heller forklare etterpå enn nå ;)

Får jeg spørre hva dere sier når dere forteller disse menneske dere har vært på fest med? For meg virker det veldig bak mål å helle alkoholfri vin over i vin flasker, bare for å vise at dere "drikker".. Blir litt for fjortis for meg dette! Jeg hadde iallefall fått baktanker, om noen hadde drukket "vin" på en fest og kommet noen uker etterpå å fortalt meg at de er gravide!

jeg har ingen problemer med dette.. var flere på festen som ikke drakk..og har selv hatt fester der folk har dukket opp i ettertid å vært gravid på det tidspunkt.. Baktanker? noe man bare kan gjøre når man drikker og ikke ellers?? er jo litt feil det også da.. jeg hadde det veldig kjekt og det hadde de andre også.. bare jeg som slapp å være bakfull enda.. siden det var min sjef sin fest vi var på... :)

Skal på julebord snart eg og.. Vert inne på tanken om å bytte til alkoholfri vin på annen flaske her og. Er veldig sosial av meg, og vennene/kollegane mine aner med en gang ugler i mosen om eg er edru.. Haha!

Back
Topp