Gleder meg noe sinnsykt!!!

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Man må jo nesten tro at jeg er gal. Første gang for meg dette her, så kan vel kanskje unnskyldes med at jeg ikke vet hva jeg går til. He he.
Jeg gleder meg bare noe halt utrolig til fødselen! Har ikke vett på å grue meg overhodet.
Altså folk kan fortelle så mange skrekkhistorier de bare vil, og jeg vet jo at det å føde ikke akkurat er noe som er gjort på 1-2-3 på rosa skyer. Men jeg kan ikke få meg til å grue meg. Ikke litt en gang.
Er det bare meg som er helt gira?[:)]

Jeg har det slik som deg! Gruer meg ikke i det hele tatt, men igjen så er jeg som deg, førstegangs [:D]
Håper det skjer snart nå! Termin i morgen jeg [:D]

Å heldige du :D
Masse lykke til!!!
Har en følelse av at lillemann kommer 3-4 dager over tida har, så er bare å smøre seg med tålmodighet, og ruge som gynekologen sier. Godt det ikke bare er meg som er "gal" ;)

Jeg gleder meg også veldig, og jeg HAR født før. Det er vondt som bare det, men en fantastisk fin opplevelse også. Man kommer veldig nært samboeren, i alle fall gjorde jeg det, og det var en fin opplevelse. Og det er helt merkelig å plutselig se den lille krabaten som har bodd der inne så lenge[:)]

Gleder meg jeg også, og jer er 2.gang[;)]

slik var ej me første gang....[:D]
berre gleda mej,ingneting kunne skremme mej te å grue mej[:D]
no både gler ej og grua mej[8D]

Jeg skal snart i ilden for 3 gang, men gruer meg ikke jeg heller...
Vet det blir JÆVLIG vondt men samtidig så er det så utrolig fantastisk å få oppleve.. :-)
Og smertene med rier er glemt i det øyeblikk gullet blir lagt på magen...
Gleder meg og håper hver dag på at de fæle smertene skal begynne...

ORIGINAL: Sulla

Gleder meg og håper hver dag på at de fæle smertene skal begynne...

Det var bra sagt. He he

Jeg gleder meg også noe vanvittig! Vet at det kommer til å være det vondeste jeg noengang har opplevd men jeg er så utrolig glad for at jeg er så heldig å få lov til å oppleve å få bli mor til et barn og i tillegg få føde normalt (om det ikke skjer noe under fødselen da). Det var nemlig snakk om at jeg kanskje måtte ha KS men fikk lov til å føde vanlig allikevel:-) jeg har sett x antall fødselsvideoer siden jeg ble gravid, både fine og ikke fullt så fine fødsler, og jeg gråter og gleder meg øike mye hver gang:-)

Å, har du sett det programmet som har gått på svensk tv4? Der er det jo masse skumle fødsler og hastekeisersnitt og alt mulig. Men jeg klarer liksom ikke å bli skremt allikevel jeg. Gleder meg bare mer og mer 

ORIGINAL: luthien_b

har det akkurat på samme måte!! [:)] er fullstendig klar over at det kommer til å bli vondt, men gleder meg sånn til å treffe den lille [:)] å da mener jeg at den smerten som kommer er fullstendig verdt d !![:D]

Back
Topp