gleder meg masse...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Den 28 mai drar vi til syden med madde3 og co...
vi skal til spania å kose oss masse en uke alle 5...

gud det blir deilig...

høres digg ut......[:D]
dere får kose dere masse alle sammen.

å gjett om a...
det er bare helt rått å jeg gleder meg...
pass bestilles til uka til ungene og jeg pløyer hm katalogen å ser hva jeg skal ha av klær i år som ungene kan ha med seg til spania...

ORIGINAL: Linda29

Så herlig [:)] Håper dere alle får en kjempe fin tur [:)]

Jeg var på Bahia Feliz januar -06, det er fint og koselig der.[:D] Hvor skal dere bo?

[:D][:D][:D]å det høres kult og deilig ut[:D][:D][:D] unner dere det mase snuppa[;)]

ORIGINAL: MercedesBærta

Jeg var på Bahia Feliz januar -06, det er fint og koselig der.[:D] Hvor skal dere bo?

monte feliz heter hotellet mener jeg...
ser så trivelig ut der altså...
kjenner andre som har vært der å alle sier det er så fint der for barn og alt...

Vi bodde å på monte feliz, ligger liksom for seg selv helt øverst. Fint basseng og greie solsenger [;)] Vi var glad vi hadde rom på bakkeplan, var et eldorado for ungene (tantetroll[;)]) som bare kunne løpe inn og ut å leke på plenen. [:D]  En del aktivitetet for barna rett utfor hotellet også, husker en "Dinosaurpark" der. Gøy!
Dere får nok en fin tur,ja. [:)]

ORIGINAL: MercedesBærta

Vi bodde å på monte feliz, ligger liksom for seg selv helt øverst. Fint basseng og greie solsenger [;)] Vi var glad vi hadde rom på bakkeplan, var et eldorado for ungene (tantetroll[;)]) som bare kunne løpe inn og ut å leke på plenen. [:D]  En del aktivitetet for barna rett utfor hotellet også, husker en "Dinosaurpark" der. Gøy!
Dere får nok en fin tur,ja. [:)]

å så bra.. vi har også rom på bakkeplan...
gud å jeg gleder meg...

Det hørtes skikelig koselig ut snuppa[:)]

Kos dere masse alle 5[:)]

ORIGINAL: Linda29

Så herlig [:)] Håper dere alle får en kjempe fin tur [:)]

Back
Topp