• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gleder meg jeg

Dråpe

Elsker forumet
Andre enn meg som gleder seg til fødselen? Syns det er like spennende hver gang noen her inne forteller at vannet har gått eller riene har begynt[;)] Gleder meg til det er min tur også- Selvfølgelig vet jeg at det er vondt, men jeg gleder meg så veldig til resultatet[:)] Er så spennende.

(Men ikke skyt meg om jeg sånn i slutten av April begynner å grue meg litt også[;)]...)

Jeg har også begynt å vaske litt tøy, syns det er så koselig å gjøre ting klart[:)] Og så må jeg bare inn på barnerommet sånn innimellom for å se på barnevogna og den nye senga. Blir så kos når lille sprelloppa vår ligger oppi[:D]

Jeg også gleder meg [:D]

Var på omvisning på kvinneklinikken i Bergen i dag - det var godt å få se fødestuen og hvordan saker og ting kommer til å foregå (selv om jeg har gjort dette før, for 6 år siden)  Det var godt, og så ble liksom alt litt mer virkelig...[:D][:D][:D][:D] 

Kanskje på tide med å kjøpe vogn og ny seng? Vil jo ha mest mulig klart, slik at vi ikke løper rundt og skal ordne alt når jeg går ut i permisjon 3 uker før termin - da er jo tiden inne for å hvile og samle krefter[:)]

Å gud jeg gleder meg nå!!!

jeg også gleder meg noe helt vilt, til dette er over og jeg endelig kan holde knøttet i armene mine...[:D]

[:D]Ser frem til å møte den nye verdensborgeren.
Tør jo tro at det kan gå bra nå (har hatt det tøft..)
Men gleder meg med måte, har ikke kjøpt noe enda siden legene/jordmor har vært litt avventende. Blir vel en stakkars pappa som får med seg liste og må handle inn det mest nødvendige [:)]

gleder emg kjempe mye til babyen kommer, MEN gud så jeg kvir meg til selve fødselen[X(] Men prøver å tenke posetivt... har allerede snakket med jordmoren min om at jeg skal få epuderal. (har helt fødselsangst denne gangen)

Men ellers har vi kjøpt alt til babyen, så alt er klart til hun kommer[:)]

Gleder meg jeg også! [:D] 
Håper virkelig denne fødselen blir like lett og "god" som forrige. Men gleder meg mest til å komme hjem med vår lille prinsesse, og se hvordan storebror reagerer. [:)]

Jeg gleder meg masse til fødselen, jeg synes det er så spennede!! Jeg håper det går like fint som sist, men ser ikke noen grunn til at det ikke skal det! Utrolig hvordan kroppen klarer det der på egenhånd!! (Jaffal gjorde den det sist!) Og så blir det herlig å få ut knøttet, sjøl om jeg kommer til å savne å være gravid.....

Back
Topp