gleder meg igrunn

kosemor

Glad i forumet
Drev å ordnet og styra litt her istad med smiley-chores003og :smiley-chores004

Har veid meg og tatt mål av mage og rumpe og funnet ut at magemål er minket og vekta har gått litt til ned :hello2 er i utganspunktet på over 30 i BMI så gjør ingenting.. ble bare overrasket for følte meg rundere og at magen har strammet seg opp,,,

men helt plutselig oppi alt dette så bare kjente jeg at jeg gleder meg til forhåpentligvis en vanlig fødsel og få lov til å kjenne på fødselsmertene...

Flere som gleder seg til selve opplevelsen med fødselen? :love7

Det gjør jeg faktisk! Jeg prøver å ikke lytte til så mange fødselshistorier for jeg vil gjerne erfare fødselen uten at alle andres historier skal farge min egen erfaring både før, under og etter fødselen. Alle fødsler er jo forskjellig :)

Om ei stund skulle jeg få låne fødselsfilm av jordmor som inneholder 4 fantastiske og ikke skremmende fødsler

Jeg gleder meg til fødselen. Hele settingen er så utrolig spennende, og man får jo verdens beste premie :)

Gleder meg jeg og. Synes det hele rundt fødsel er utrolig, spennende og vakkert.
Tror kanskje at det at det er over 7 år siden sist gjør år jeg har helt glemt hvor innigranskogen vondt det er hehe :) Husker bare det gode og vakre....sånn nesten :)

Back
Topp