Gleder meg hvert år...

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Til neste årstid!

Hurra snart vår! *glemmer allergisesongen*

Hurra snart sommer! *glemmer bier, edderkopper og alle ekle dyr*

Hurra snart høst! *regn, regn, regn, blås, regn*

Hurra snart vinter! *BRRRRRRR /!%"¤#@%¤%!¤%"¤%¤#@I)="/!&%&"¤!!!!*

Såh.. Flere som gleder seg til vår?

Hehe :p er ikke så plaga av allergien min, så ja, gleder meg til våren :) i alle fall tiden før de der vepsene og slikt begynner å våkne til liv :p

Hehehe.
Har ikke allergi, så ja, gleder meg til vår!

Enig i det om sommeren! Gleder meg masse, men glemmer at det auler av ekle edderkopper! Death to you all!! :P

Jeg synes våren er den beste årstiden. Perfekte temperaturen men ikke for varmt, lettere klær, fin og flott natur ute. Har ikke pollenallergi da, tror jeg hadde sett annerledes på det om jeg hadde det ;)

Jeg er helt lik :)
Er allergisk mot gress, bjørk, pollen og en del frukter. :(

Men sommer og varme betyr søvnløse netter fordi man blir klam og svett om natten. :( Gruer meg også til mygg! Og irriterende måker som bæsjer over alt :p

Gleder meg kun til vår og sommer. Høsten er grei. Vinter kunne jeg godt hoppa over. Skulle gått i dvale jeg da altså....

Ha ha jepp! Har også pollenallergi, men den varer hele våren, sommeren og tidlig høst :P gress, bjørk, burot og mye annet snadder! Men likevel; vååååår!! :D

Hahaha, kjenner meg så igjen! Gleder meg alltid til våren og sommeren, gleder meg til å gå på fjellet og nyte varmen. Så viser det seg at jeg blir allergisk, det blir ikke varmt her, og skogen blir overfylt av den ekle lauvmarken! Så kommer jeg på at jeg liker vinteren :p Men trives godt på sensommeren, da insektene har begynt å roe seg ned igjen :) Jeg setter egentlig pris på alle årstidene, men klarer alltids finne noe å klage på også ;)

Haha :p
Det virker kjent :p

Jeg liker når vi har årstider, ofte føler jeg vi bare har samme vær med litt varierende temperaturer hele året.. Vått og grått!

Jeg, som ikke har allergi, gleder meg stort til våren! Jeg er generelt glad i at årstidene skifter. :) Spesielt deilig nå at det blir lysere, mørketida i nord er tøffe saker...

Jeg gleder meg til alle årstidene, helt til jeg husker hvorfor jeg hater de :p

Gleder meg til våååååår :D men gruer meg til edderkopper :o

Back
Topp