Gleder meg!:D

MilliVanilli

Forumet er livet
Jeg har ikke gjort særlig mye "for meg selv" siden lille gull ble født, men neste fredag kommer bestevenninna mi fra Tønsberg emoticon

Jeg gleder meg VELDIG! Så skal vi på TILkamp 16 mai, vi skal være 11 jenter hjemme hos meg en dag på tapas, å jeg gleder meg veldig! Begynner å føle det er på tide gitt!
Å er jo så herlig når hun er hjemme, å man får ta igjen det tapte!

Så gleder jeg meg over denne helga, det er strålende vær, så skal snart til byen å gå litt, så skal vi grille med venner! I morgen skal vi på tur i fjæra, å lage bål med en del familie!:) 
Herlige våren!

Hva gleder DU deg til ?:)

Så kjekt!! Tror d er ei i Tønsberg som gleder seg til Tromsøturemoticon  Ser hvertfall sånn ut på FB!! hehe

Jeg gleder meg til dåp om litt over to uker!! Da får vi masse familie på besøk, og d er alltid så kos!!

Så gleder jeg meg til i sommer!!! Da skal vi til Stavanger, Nice, Tjøme, Tromsø og hytta emoticon

OG så gleder jeg meg til i kveld!!!! Da får vi den nye rotting-ute-sofaen!!!! Og så skal jeg spise tapas og drikke vin med min elskedeemoticon

Jeg gleder meg til det nydelige været som blir i helga og å være masse ute. Men mest gleder jeg meg til å reise til grand canaria på tirsdag! :)

SÅ herlig!! Og tapas som er såååå nydelig!!!

junigull*08 skrev:
Så kjekt!! Tror d er ei i Tønsberg som gleder seg til Tromsøturemoticon  Ser hvertfall sånn ut på FB!! hehe

Jeg gleder meg til dåp om litt over to uker!! Da får vi masse familie på besøk, og d er alltid så kos!!

Så gleder jeg meg til i sommer!!! Da skal vi til Stavanger, Nice, Tjøme, Tromsø og hytta emoticon

Hehe,ja vi sitter og fyrer oss opp,haha! Små barn,store gleder!:) Så skal hun jo rett videre til deg!:) 

Hørtes ut som en superherlig ferie!:) Du har en superkoselig familie på Tjøme i allefall!:)

junigull*08 skrev:
OG så gleder jeg meg til i kveld!!!! Da får vi den nye rotting-ute-sofaen!!!! Og så skal jeg spise tapas og drikke vin med min elskedeemoticon

Åååh,digg!:D Vi leiter etter Rottingmøbler vi også, vet bare helt hva jeg vil ha, å ikke så lett å finne!

Kos dere masse i kveld, spiste tapas første gang sist helg, å hjeeelp meg så mye jeg har mista! Så da var det bare å fikse jentekveld!:P

Tøysa skrev:
Jeg gleder meg til det nydelige været som blir i helga og å være masse ute. Men mest gleder jeg meg til å reise til grand canaria på tirsdag! :)

Meldt strålende vær her også 8 herlige grader!:) (Jada, ikke så varmt,men jeg bor jo i Tromsø:P)

Ååh,så deilig!:) God ferie, kos dere masse!:)

Back
Topp