Gleder meg allerede..

Alveskatt

Glad i forumet
.. til å handle masse søte babyklær dersom det er en gutt i magen min 
Har virkelig handledilla, så hvis det blir en jente tror jeg ikke vi trenger noe... Penger spart da i hvert fall:) Er jo noen uker igjen hvor ting er litt usikkert, men gleder meg allikevel jeg- og drømmer litt;) Begynt å se på søte små gutteplagg på nettet!

Dette MÅÅÅ gå bra!!!!

Jeg har hatt handledilla til flere av mine venninner ... så skal bli moro å endelig kunne handle noe til meg selv..! 

Handler masse fra ebay... første gang jeg oppdaget ebay var når ene venninna mi var gravid... det var jo SÅ billig.. og jeg bød på masse.. tenkte jo at jeg ikke kunne få det sååå billig.. men vant nesten alt.. så hun fikk en bra pose babyklær og stæsj etterhvert ja ;) hihi...

Så moro! Snart kan du handle til den egen lille baby;) Ikke kjent med ebay jeg da, men vet mange gjør gode kupp der! Mulig jeg snart må teste ut:)

ebay anbefales ;) Bare spør om du lurer på noe :)

Eg gleder meg VELDIG eg også! Har ikke unge fra før, så må kjøpe ALT :D så gøy! hehe

junjul skrev:
Eg gleder meg VELDIG eg også! Har ikke unge fra før, så må kjøpe ALT :D så gøy! hehe

Sånn er det her å! Dyrt men moro!! hehe..

ja det blir gøy:) har jo en av hvert kjønn jeg, men skal nok handle litt uansett :) har forelsket meg i klærne fra newbie serien til kapphal

Jeg ELSKER også newbie serien fra Kappahl <3 Liker det søte guttete ;)

Back
Topp