Gleder du deg til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Jeg gleder meg som alltid til jul, da jeg elsker denne tiden på året. Men føler jeg henger altfor langt etter i forhold til det jeg pleier på denne tiden. Har hverken begynt på julerengjøring, julegaveshopping eller pyntet til jul. Vanligvis har jeg pleid å være ferdig med alt dette før desember begynner :eek::p

Gleder meg jo til jul, men syns det er forferdelig mye stress og forventninger om å være med på så mye! Jeg syns julen skal handle om å roe ned, ikke stresse seg hit og dit, ha konstant gjester som man må verte opp eller slik! :bored::hungover:

Jeg vil ha en jul med ro, mer tid til de små, julefilmer, spille spill, ute og lage snømann og snølykter, kose oss med god mat og ha en juleFERIE :happy:

Jaaaaaaaa!!!!!
Har så julestemning at det nesten er stygt.
Spesielt nå når pepperkakene, julegodtet julebrusen står klar til lørdag..

Jeg elsker jul, men i år føler jeg det er mye stress og lite kos. Jeg har ei på 17 mnd hjemme med meg, som løper i beina på meg og vil løftes, bæres eller rive ned hele tida, så jeg henger etter på det meste av julevask og forberedelser. Har bestemt meg for å bare la det skure, selv om vi får gjester hit i år.. det er sannsynligvis bare meg som vet at ikke det er skrubba over alt, så så lenge det er overfladisk rent får det holde i år! Vinduene MÅ vaskes, men det drøyer jeg nærmere jul, de er fulle av små, søte fingermerker etter to dager uansett. Baking blir også interessant, siden den lille hjelperen går mest i veien:wacky: jul blir det uansett, så det ordner seg vel.

Back
Topp