Gleder du deg over sommeren?

Evette

Gift med forumet
Nyter du varmen, is på verandaen, grilling, sene kvelder og alt annet som følger med? Synes sommeren er flott for barna. Ta de med på stranden, kle de i deilige sommerklær osv men for min del kan vi bare skippe sommern og komme til september:p føles ut som hele livet et satt på vent når jeg vagler rundt og er sur og hormonell:p

Jeg gleder meg over sommeren til en viss grad. Hadde det vært opp til meg hadde det vært rundt 20-22 grader og ikke noe særlig mer, er ikke så glad i varmen - gravid eller ei - men liker å kunne gå i lette klær:) Så varmt som det er i disse dager gleder jeg meg ikke over! Holder meg stort sett i skyggen, men om natta sover jeg veldig dårlig - det er det verste - og kjenner jeg blir irritabel. Koser meg jo endel likevel da, vi griller stort sett hver dag og spiser på verandaen (i skyggen), og nyter at det er så grønt og pent ute. Jeg blir veldig slått ut av varmen, og orker ikke så mye, men så lenge jeg kan ta ting i mitt eget tempo, ikke ha noe særlig planer, sitte i skyggen og drikke masse vann, så går det tålelig greit;)

Nyter du varmen, is på verandaen, grilling, sene kvelder og alt annet som følger med? Synes sommeren er flott for barna. Ta de med på stranden, kle de i deilige sommerklær osv men for min del kan vi bare skippe sommern og komme til september:p føles ut som hele livet et satt på vent når jeg vagler rundt og er sur og hormonell:p
Haha sånn føler jeg det og :p

Nyyyyter. Jeg er en frossenpinn når jeg er gravid så elsker at det blir varmt. Vært så misunnelig på alle som har vært innom meg på jobb i dag i sommerklær, mens jeg må sitte inne. Men nå er det bare timer igjen til jeg skal få uuuut :)

Gleder meg veldig over lyset! Selv om jeg er lyssensitiv (grrr..) og må ha det mørkt rundt med mye, spesielt nå med denne synsnervebetennelsen. Men lyset gjør meg godt når jeg kan :) varmen derimot, dreper meg.

Bader ikke, soler meg ikke. Det jeg liker best er sene sommerkvelder og iskrem :D

Synes det er deilig, men litt for varmt når det bikker 30 grader. Soler meg rundt 1-2 timer i løpet av dagens mens jentungen sover. Men merker at babyen i magen synes det er ubehagelig når det er SÅ varmt. Spreller masse inni der, så jeg passer på å drikke masse vann og være i skyggen litt. Skal til utlandet i slutten av måneden så dette er en forsmak. Men der får jeg hvert fall kjølt meg ned i basseng eller i sjøen. :)

Men jeg klarer ikke å bare sitte ute og "henge". Bortsett fra når ettåringen bader og koser seg på terassen da :)

Kunne blitt kaldt om kvelden!
Men joda, alt i alt godt med sommer og sol. :D

Er glad for at den lange vinteren endelig er over her nord hvor jeg bor. Skulle bare ønske vi fikk litt mere sommertemperaturer :) Har hatt noen få fine dager nå nettopp, men i går og i dag har det vært skikkelig kjølig :( Liker norske sommere godt når været er bra :)

Føler meg veldig "sippete" når jeg sier dette, men NEI jeg gleder meg IKKE over sommeren i år :arghh:
Med denne varmen så blir jeg utrolig uvel og dårlig, og sover såvidt om nettene :sorry: Har vært 30 varmegrader her de siste dagene, og jeg nyter det ikke akkurat.... Begynte å grine idag da samboer kom hjem med VIFTE!! :Heartbigred Så den skal jammen meg stå på utover kvelden og inatt :D:D:D

Jeg gleder meg over sommeren, men de siste dagene har det vært ubehagelig. Da blir jeg ekstra sliten og sur :p

Jeg gleder meg veldig over sommeren. Jeg elsker varme, steiksol og lukt av solkrem. Jeg blir sur av disse lange regnværsdagene, ønsker bare solsolsol!!:)

Back
Topp