Gleder du deg egentlig til jul?

Syns ikke jul er noe mas i det hele tatt! Blir sliten noen dager ja, men det følger med. Har noen krav til hva jeg syns skal være gjort, og da koser jeg meg desto mer når det er klart. :)

Tror de som syns det er for mye mas, bare må justere på kravene de stiller til seg selv og finne en måte å "gjøre jula" på som gjør at de finner kosen og gleder seg. :)

Jeg gleder meg til selve jula som alltid :)
Elsker at familien er samlet.

Men gruer meg til å ha ei lita ei på julaften, gruer meg til hvordan det skal gå med ammingen, liker ikke "nakenhet" foran andre folk, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få lurt meg unna å gi henne mat.
Da seier du at du har ei kresen frøken som likar å innta måltider liggande, og så låner du deg ei seng;)

Ser frem til julefri, men kan ikke si at jeg gleder meg så veldig. Jula har blitt litt amputert etter at det meste av familien er borte. Jeg skal ha noen dager sammen med faren min før jul, men i selve jula blir jeg alene hjemme ettersom mannen drar til sin familie. Gleder meg til å slappe helt av, men jul når man har veldig lite familie igjen er ikke helt det samme som før. Kanskje det blir annerledes når småen har kommet til verden❤️

Ja jeg gleder meg. Gleder meg til alle juleselskapene med familie, maten, julekaker og slike ting. Gleder meg ikke til gavemaset.

Første jul med barn etter at vi ble voksne? Selfølgelig gleder jeg meg:))

Jeg gruer meg litt til førjulstida, men gleder meg veldig til selve jula :)

Back
Topp