Gleder du deg egentlig til jul?

Jeg gleder meg, fra innerst i hjerterota. Syns ikke jula er mas i det hele tatt!

Jeg gleder meg veldig <3 Synes tiden før gjerne er litt stressende, men selve jula er herlig!

Jeg gleder meg til selve jula som alltid :)
Elsker at familien er samlet.

Men gruer meg til å ha ei lita ei på julaften, gruer meg til hvordan det skal gå med ammingen, liker ikke "nakenhet" foran andre folk, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få lurt meg unna å gi henne mat.

Jeg gleder meg, men gruer meg til å være kvalm (sannsynligvis) og "gå glipp" av alle de gode luktene, som nok bare blir ekle i år. Ellers skal vi ha jul hjemme hos oss med bare tre gjester, så det blir rolig og deilig å kunne styre hvor mye man vil gjøre ut av det selv.

Gleder meg veldig og har alltod gjort det.
Julen er magisk:)

Ja. Jeg gleder meg oppriktig til jul.

Jeg gleder meg til forberedelsene også, selv om jeg vet det blir stress og kav på slutten. Jeg vet at stresset ikke dreier seg om selve julen, men vårt rotete hus sånn at det ikke bare er å vaske og pynte. Men rydde. Som tar lenger tid enn det andre tilsammen

Jeg er usikker på jul med en ettåring som normalt legger seg før nissen kommer... Jeg har ingen problemer med å amme forran andre. Det er bare mine foreldre uansett. Men det begrenser kjolevalget mitt.

Men jeg gleder meg.
Ønsker det var advent til helga

Etter en ganske spesiell dårlig jul i fjor, storgleder jeg meg i år kjenner jeg :) synes alt før jul er stressende, men når lille julaften kommer og alt er klart så er det noe magisk altså

Kan være litt stress med alt en vil ordne, men som regel blir ikke alt som en har planlagt ;p
Men når julen nærmer seg og stemningen kommer så er det kjempe flott :) I år gler vi oss som små barn til jul pga jenta vi skal få oss<3

Vanligvis gleder jeg meg, men ikke i år... Føler litt for å bare hoppe over jula.

Ja, nå gleder jeg meg. Da jeg bodde hjemme gjorde jeg ikke det.
Vi kaver eller maser ikke før, eller i jula, da slapper vi av. :)

Jeg gleder meg veldig! Det eneste som stresser meg litt er min mor, som sliter litt psykisk, og kan være litt ustabil i slike stunder. Må alltid passe på at jeg ikke sier noe galt, og hvis vi besøker svigers en dag forventer hun at vi er minst like mye der, det blir litt for mye måling og sammenligning på en måte...

Jeg gleder meg til førjulstiden og jeg gleder meg til 1 uke fri med barn. Men selve jula gleder jeg meg ikke til og hadde glatt hoppen over om jeg ikke hadde hatt barn.

I år er det litt blandede følelser. Det blir veldig koselig å feire lillebror sin første jul, og jeg skal prøve å gjøre førjulstiden hyggelig for store og små.

Men ting er i endring i nær familie, så det blir ikke det helt store likevel.

Nei jeg gleder meg ikke til selve julen i år, men gleder meg til førjulstiden som jeg skal gjøre så koselig og minnerik som mulig sammen med sønnen min..

Gleder meg ikke. Har ikke gledet meg til jul siden julen i 2008. Julegleden min døde med min mor

Back
Topp