Gleder barna seg til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Min gjør hvertfall det, han gleder seg til å tilbringe tid med familien sin og til å få pakker på julaften:)

Gutten min gleder seg veldig, han er nok like julemenneske som mor si hehe :)

Ja nå er det snakking om jul og advent hver dag :-)

Ja, her begynte vi nedtelling når det var rundt 80 dager igjen. :p

Åja! Eldste på fem har ikke tatt helt av enda, men frøkna på 2.5 har gått og ønska seg lekekjøkken leenge og bare venter på at det kommer pakker :-P

Jaa, lillegutt gleder seg veldig. Nå er han 3 år og skjønner litt mer av dette med jula enn det han har gjort før :)

Min på 3 skjønner ikke så mye av jula. Men håper det løsner i år :)

Jada han gleder seg til jul. Men nesten mer til den er over. For da skal lillebror døpes og han får endelig gå inn i kirka vi har gått tur forbi så ofte! Hehe :p

Jenta mi på 2,5 år vet ikke helt hva jul innebærer, så hun snakker ikke så mye om det. :P I morgen skal hun få bake pepperkaker, og det blir nok stas, da. :)

Ja, snuppa på to snakker om julenissen og julebakket hele tiden! Så tror hun gleder seg veldig :)

Hu snakker lite om det, det går i div julekalendere på dvd og hun gleder seg jo til vi skal pynte, åpne adventskalender og bake pepperkaker :) Men til helgen så skal jeg finne fra det vi trenger til å lage julekort og pakkelapper. Så skal jeg finne fram julepynten slik at vi kan starte med å lage pepperkaker, pynte til jul, lage og skrive julekort og ha mini juleverksted så satser på at det hjelper seg da :)

Ja, tror det.
Han ble iallefall veldi glad når e hadde hengt opp julegardinene, og til helga kommer mer adventspynt frem :)

Back
Topp